خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز اطفای حریق تالاب صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل مدیریت‌بحران استانداری خوزستان از وضعیت تالاب هورالعظیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۲۷

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پنجمین روز از عملیات اطفای حریق تالاب هورالعظیم از این منطقه به صورت هوایی بازدید کرد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نخستین عملیات اطفای حریق تالاب هورالعظیم در خاک عراق با هواپیمای آبپاش روز سه‌شنبه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق در هورالعظیم در بخش عراقی در حال انجام است، گفت: هواپیمای بزرگ آب‌پاش صبح امروز به استان خوزستان رسید و سپس به عراق اعزام شد، امیدواریم هرچه سریع‌تر با این هواپیما بتوانیم عملیات اطفای حریق هورالعظیم را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه نقاط حساس آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم شناسایی شده است، بیان کرد: این هواپیما با گنجایش ۴۰ هزار لیتر آب در حال انجام عملیات اطفای حریق است.

کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: با توجه به آتش‌سوزی هورالعظیم در بخش عراقی از ۲ هفته پیش تاکنون و پیرو اطلاعیه قبلی که به اطلاع مردم رسانده شده است، عملیات اطفای حریق با دو بالگرد آب‌پاش نیز از پنج روز پیش در منطقه در حال انجام است.

بخش عراقی تالاب هورالعظیم بیش از ۱۶ روز است که دچار آتش‌سوزی وسیع شده و بیش از ۱۶ هزار هکتار از آن را درگیر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز