خبرگزاری کار ایران

استاندارخوزستان تاکید کرد:

راه اندازی کتابخانه مجازی در استان خوزستان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۶۳

استاندار خوزستان با اشاره به راه اندازی کتابخانه های مجازی در استان بیان کرد: روند راه اندازی این کتابخانه ها در استان کند پیش می رود و باید امسال اولین کتابخانه مجازی در استان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی عصر امروز دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان در استانداری خوزستان اظهار داشت: در حوزه کتابخانه مجازی باید به سمت توسعه یافتگی پیش برویم؛ چراکه با گسترش فضای مجازی و اینترنت عمده جوانان به این سمت و سو رجوع کرده اند.

وی افزود: برای توسعه شاخص کتابخوانی در استان لازم است فرهنگ مطالعه کتاب های غیردرسی تقویت شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: علاوه بر تشویق به مطالعه کتاب های غیردرسی باید نیازهای محلی و بومی کتابخوانی استان را بدانیم و در این راه استفاده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای استان در حوزه کتابخوانی گفت: مناطق روستایی را برای استقبال بیش از پیش از کتابخوانی و مطالعه باید تشویق کنیم.

شریعتی با تاکید بر ارتباط مستقیم میان توسعه یافتگی و مطالعه کتاب بیان کرد: با استفاده از روش های غیرمستقیم و نشاط آور باید مطالعه را به ویژه برای کودکان و نوجوانان جذاب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز