خبرگزاری کار ایران

سالک در تذکری مطرح کرد؛

کاسب‌های خرده پا هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند/ کسی هم پاسخگو نیست.

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۷۹

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل اقتصادی کشور بیان کرد: ارز اثرات منفی را بر روی تولید و مسائل اقتصادی کشور گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درباره جریان بررسی اولویت طرح اصلاح قانون چک، گفت: موضوع چک امروز دو نقش مثبت و منفی در جامعه دارد.  نقش منفی چک درواقع به مشکلاتی برمی‌گردد که امروز در سایه نقدینگی بوجود آمده است که قسمتی از آن برعهده مباحثی است که در سال‌های مختلف شاهد آن بودیم از جمله تعداد زندانیان ناشی از چک بلامحل که تعداد قابل توجهی است. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما نقاط مثبت وجود چک این است که بسیاری از مشکلات و میزان زندانی‌ها در این بین کاسته می‌شود و در نتیجه آن یک نوع آرامش در سایه این مساله بوجود می‌آورد. که در صورت عدم توجه به این مساله مشکلاتی از قبیل چک‌های بی‌محل بوجود می‌آید. 

وی تاکید کرد: البته این را هم باید بگوییم که مساله ارز اثرات بسیار منفی روی کارخانه‌های صنعتی و مسائل اقتصادی کشور گذاشته است به طوری که کاسب‌های خرده پا هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز