خبرگزاری کار ایران

پیکان - سایپا؛ کم تماشاگرترین بازی لیگ، بی اهمیت ترین دربی تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۴۶

نبرد خودروسازهای تهرانی در لیگ برتر ویژگی‌های منحصر بفردی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، تقابل سایپا و پیکان است که در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

دو تیم تهرانی که فصل گذشته تا هفته‌های پایانی برای کسب سهمیه تلاش می‌کردند، متعلق به دو شرکت بزرگ خودروسازی هستند که رقابت آنها به فوتبال هم کشیده شده است.

دو تیم تهرانی کم تماشاگر ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر هستند و با توجه به اقبال فوتبالدوستان تهرانی به سرخابی‌ها همیشه از این ضعف بزرگ را داشته‌اند و تقابل‌ آنها می‌تواند کمترین استقبال را در طول هفته‌های لیگ برتر رقم بزند.

علاوه بر این، از بین 6 دربی تهرانی لیگ برتر که بین 4 تیم استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا برگزار می‌شود، تقابل این دو تیم کم اهمیت‌تر به نظر می‌رسد.

هر دو دیدار فصل گذشته این دو تیم با پیروزی نارنجی پوشان همراه بود. در هفته پانزدهم سایپا یک بر صفر با گل دقیق 70 محمدرضا سلیمانی به برتری رسید و در دور برگشت و هفته پایانی لیگ دو گل رضا اسدی و مهدی ترابی در برابر تک گل صادق بارانی از روی نقطه پنالتی به پیروزی 2-1 شاگردان دایی منجر شد.

در هر صورت دایی و جلالی فصل گذشته عملکرد موفقی داشتند و از تیم‌های بالا نشین جدول بودند و حالا باید دید در تقابل با یکدیگر چکار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز