خبرگزاری کار ایران

مجتمع دانشگاهی و مسجد دانشگاه آزاد بانه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۳۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به استان کردستان، مجتمع دانشگاهی و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بانه را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان کردستان، ضمن بازدید از محصولات فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، در بیست و یکمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی این استان حضور یافت.

فرهاد رهبر در ادامه سفر یک روزه خود به استان کردستان، از بخش های مختلف ساختمان آموزشی مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه که به همت مجمع مؤسسین و خیرین دانشگاه ساز شهرستان بانه عملیات ساخت آن به پایان رسیده، بازدید و مسجد مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه را افتتاح کرد.

در این مراسم استاندار کردستان، نماینده خبرگان رهبری در کردستان، امام جمعه و مسئولان شهرستان بانه و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان حضور داشتند.

مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بانه در زمینی به وسعت ۵۰ هزار هکتار دارای ساختمانی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع در چهار طبقه شامل ۲۴ کلاس درس، ۱۲ آزمایشگاه و سه سایت شبکه، اینترنت و آموزش زبان انگلیسی است.

خیرین شهرستان بانه علاوه بر احداث مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بانه، تمام مراحل ساخت از مرحله تملک زمین، کلنگ زنی تا بهره برداری و راه اندازی ساختمان بخش رفاهی و خدماتی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و مسجد دانشگاه را تقبل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز