خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد:

بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با مفاسد اقتصادی

کد خبر : ۶۵۰۶۸۳

فرمانده انتظامی پایتخت از بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سیزدهمین طرح رعد در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ۳۵ نفر در رابطه با مفاسد اقتصادی بازداشت شده‌اند.

‎او تصریح کرد: این 35 بازداشتی در رابطه با 7 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در حوزه‌های سکه، ارز و خودرو است.

سردار رحیمی با اشاره به دستور مقام قضایی در رابطه با این بازداشت‌شدگان افزود: از این ۳۵ نفر، ۵ نفر به زندان معرفی شده‌‌اند. تعداد زیادی از دلالان و سوداگران نیز به پلیس احضار شده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس جدا از هر پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی که در دستور کار دارد، عزمی جدی در برخورد با دلالان دارد، بیان داشت: نظارت، رصد کامل و عزم جدی در برخورد با سوداگران و کسانی که فضای عمومی جامعه را متشنج کنند، وجود دارد و این عزم جدی همان عزمی است که در قوه قضائیه، نیروی انتظامی و مسوولان نظام مشهود است.

سردار رحیمی تاکید کرد که فضای موجود در بازار کاذب است و از اقدامات دلالان دستگیر شده این بوده که فضای بازار را به صورت کاذب ملتهب کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه گفت:‌ خرید و فروش سکه و ارز در کار نیست، اما این افراد با رفتارهای خود هر لحظه قیمت‌های دروغین را اعلام کرده و فضای جامعه را ملتهب می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد که در همین راستا تعداد زیادی از دلالان احضار شده و تذکرات به صورت جدی به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز