خبرگزاری کار ایران

کرسی آسیایی ایران در انجمن وودبال

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۵۵

انجمن وودبال کشور مجددا صاحب کرسی در قاره آسیا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف؛ محمد مهدی سعیدی، سرپرست تیم اعزامی وودبال ایران به مسابقات جهانی و رئیس انجمن وودبال؛ طی نشستهای مختلف خود در طول مسابقات جهانی با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال موفق شد تا مجددا حضور ایران در فدراسیون آسیایی وودبال را تثبیت نمابد.

توماس کوک رئیس فدراسیون آسیایی وودبال با مثبت ارزیابی نمودن فعالیت های وودبال در ایران و حضور پررنگ ملی پوشان ایرانی در کلیه گروههای مسابقات جهانی اظهار داشت: ایران پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد و بازوی قدرتمندی برای وودبال در غرب اسیا و خاورمیانه است.

سعیدی نیز با تاکید بر پتانسیل و قدرت رایزنی‌ایران در شورای المپیک آسیا افزود: با توجه به حمایت همه جانبه مسئولین محترم وزارت ورزش کشور و فدراسیون گلف از رشته وودبال، نفوذ بین المللی ایران در شورای المپیک آسیا و نیز عملکرد مطلوب و قابل تحسین تیم ملی وودبال در رویدادهای برون مرزی؛ تاثیرگذاری ایران بر ورود و تسهیل حضور وودبال در بازی های آسیایی را از نقاط قوت اخذ کرسی در فدراسیون آسیایی وودبال عنوان کرد.

بنابراین گزارش مقرر گردیده است پس‌از اجماع نظر اعضا مجمع عمومی فدراسیون اسیایی وودبال، مرکز توسعه و نشر وودبال در قاره غرب آسیا و خاورمیانه به انجمن وودبال ایران واگذار گردد.

رسالت وودبال ایران و نماینده حاضر در این کرسی رایزنی و ایجاد رابطه مطلوب و مثمرثمر‌ بمنظور فعالسازی کشورهای بیشتر در حوزه غرب آسیا و نیز برقراری ارتباط با شورای المپیک آسیا جهت رایزنی برای ورود وودبال به بازی های آسیایی خواهد بود که هم اکنون تنها بخش ساحلی وودبال از رشته های رسمی در بازی های اسیایی ساحلی است.

پیش از این انجمن وودبال بمدت یکسال حائز کرسی نائب رئیسی وودبال آسیا بود و هم‌اکنون عضویت در کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی وودبال را در اختیار دارد که با رایزنی های صورت گرفته در اینده نزدیک شاهد بسط و توسعه کرسی های بین المللی توسط وودبال کشور خواهیم بود

سعیدی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی وودبال در مسابقات جهانی که کسب مدال طلای گیت این وان خانم حمیده سرکوبی شیرازی را در پی داشت اذعان نمود. با حمایت ها و مساعدتهای بیدریغ جناب آقای دکتر منتقمی سرپرست محترم فدراسیون توانستیم به این مسابقات اعزام شویم و جا دارد از حمایت های بی شائبه ایشان در این شرایط سخت اقتصادی تشکر و قدردانی نمایم. همچنین از تلاشها و زحمات دبیر محترم فدراسیون، خزانه دار محترم و پرسنل که به هر نحو ما را در این مهم یاری نمودند و روسای محترم هیاتهای استانی که در این اعزام ملی پوش داشتند تشکر و قدردانی می نمایم.

از مساعدتهای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک که تیم ملی وودبال کشور را مورد حمایت خود قرار دادند نیز تشکر و قدردانی می نمایم.

شایان ذکر است؛ دعوتنامه رسمی مسابقات اوپن‌بین المللی وودبال تبریز۲۰۱۸ به کلیه روسای فدراسیونهای وودبال حاضر در مسابقات اهداء گردید که هم اکنون کشورهای پاکستان، اندونزی، هند، سنگاپور، تایلند، اوکراین و اوگاندا آمادگی ضمنی خود را جهت حضور در این رویداد اعلام داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز