خبرگزاری کار ایران

مولایی: امید داریم با حضور منتقمی گلف کشور دچارتحول شود/ ورزشکاران دعوت شده به اردو‌ی تیم ملی عملکرد خوبی داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۳۲

پیشکسوت گلف کشورمان در مورد اردوی انتخابی تیم ملی گلف و همچنین عملکرد سرپرست فدراسیون صحبت کرد.

گودرز مولایی سرمربی تیم گلف ملی‌حفاری و پیشکسوت گلف کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اردوی انتخابی تیم ملی گلف جهت حضور در مسابقات جهانی WATC ۲۰۱۸ ایرلند، اظهار داشت: خوشبختانه  ورزشکاران دعوت شده به اردو‌ی تیم ملی توانستند اسکورهای خوبی را از خود به نمایش بگذارند و من فکر میکنم با حضور به همین شکل  در مسابقات جهانی  شاهد بازی قابل قبولی از ملی پوشان باشیم .

پیشکسوت گلف کشور  اظهار داشت: همچنین برای نخستین بار است که فدراسیون گلف بانوان را به مسابقات جهانی اعزام می کند.این موضوع را به فال نیک میگیریم و امیدواریم بانوان گلف باز ما نیز بتوانند در عرصه جهانی عملکرد خوبی از خود به نمایش گزارند.

مولایی ادامه داد: بازیکنان ما درصورتی که امکانات مناسب و تمرینات مداوم  داشته باشند استعداد های خوبی دارند و می توان  از آنها انتظارارت بسیاری داشت.

وی بیان داشت: از پیش از دوران سرپرستی بهروز منتقمی فدراسیون برنامه ریزی برای اعزام بازیکنان را انجام داده بود و خوشبختانه باحضور منتقمی نیز تمامی برنامه ها پیگیری  شد و شاهد برگزاری اردوی تیم ملی گلف و انشالله در آینده اعزام ها  خواهیم بود.

پیشکسوت گلف کشور   ادامه داد: بهروز منتقمی از مدیران شایسته و با سابقه کشور است که تا کنون در پست های مختلف مدیریتی عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته است و ما امیدوراریم  با حضور ایشان و و باتوجه به تجربه مدیریتی که دارند گلف کشور دچارتحول شود و جایگاه خود را در دنیا به دست آورد.

مولایی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما اگر امکانات داشته باشند و زمین در اختیار داشته باشند می توانند موفقیت های بسیاری کسب کنند.البته بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون قول بازگیری زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب را داده است که فکر میکنم با تجربه ایشان این اتفاق به زودی رخ دهد و بتوانیم اردو و تمرینات خود را در این زمین به صورت مداوم پیگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز