خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور؛

برگزاری سومین دوره مسابقات آزاد کروکت

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۷۳

سومین دوره مسابقات آزاد ورزش کروکت تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهد شد.

عباس ولیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری مسابقات کروکت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این سومین دوره مسابقات آزاد کروکت است که در ایران برگزار می‌شود. این رشته ورزشی 1 سال و نیم است که وارد ایران شده و به ثبت رسیده و زیر نظر فدراسیون گلف فعالیت می‌کند.

وی افزود: ما پیش از این دو دوره مسابقه دیگر پیش از این داشتیم که ماسبقات فجر در دهه فجر سال 96 برگزار شد و دیگری جام ارتش در اردیبهشت ماه سال جاری و این دوره از مسابقات تحت عنوان جام رمضان سومین دوره مسابقات این رشته ورزشی در ایران است. این دوره از مسابقات دهم و یازدهم خرداد ماه از ساعت 17 تا 24 در باشگاه وی رویال برگزار خواهد شد

رئیس انجمن کروکت ایران در ادامه گفت: مسابقات در قالب 10 تیم 2 نفره و در مجموع با حضور 20 نفر برگزار می‌شود که فرمت مسابقات به صورت تک حذفی است. در دنیا دو فرمت برای مسابقات داریم که دو نفره و تک نفره هستند و آن را می‌توان به صورت تک حذفی یا لیگ برگزار کرد که ما در حال حاضر بازی‌ها را به صورت تک حذفی برگزار می‌کنیم. به قهرمان مسابقات هم هم حکم قهرمانی و هم بسته به قدرت اسپانسر جایزه نقدی داده می‌شود.

ولیخانی افزود: این مسابقات در باشگاه ورزشی وی رویال در منطقه مینی‌سیتی تهران برگزار می‌شود که تنها باشگاهی است که در تهران این بازی‌ها در آن برگزار می‌شود ولی مشغول گسترش آن در سایر نقاط تهران و شهرستان‌های دیگر از جمله جزیره کیش هستیم.

وی در مورد چگونگی ورود به این رشته ورزشی عنوان کرد: علاقه‌مندان به این رشته ورزشی هر روز می‌توانند به باشگاه وی رویال بیایند و برای آشنایی با این رشته به صورت رایگان آن را انجام دهند و اگر علاقه‌مند بودند در دروه‌های آموزشی مقدماتی و پس از آن پیشرفته شرکت کنند و به صورت حرفه‌ای وارد این رشته ورزشی شوند.

رئیس انجمن کروکت در مورد تشکیل تیم ملی در این رشته ورزشی گفت: فعلاً تیم ملی تشکیل نداده‌ایم و پس از گسترش مسابقات و البته ایجاد تیم‌ها و رقابت‌های تک نفره تیم ملی هم تشکیل می‌دهیم تا در رقابت‌های جهانی حضور پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز