خبرگزاری کار ایران

بهروز منتقمی در گفت‌‌وگو با ایلنا:

به تیم وودبال در رقابت‌‌‌های جهانی تایلند امیدواریم/ می‌خواهیم شرایط بهتری نسبت به دوره‌های قبل رقم بزنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۹۳

سرپرست فدراسیون گلف شرایط تیم ملی وودبال را پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی تایلند مثبت ارزیابی کرد.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور تیم وودبال در مسابقات جهانی اظهار داشت:تیم ملی وودبال ایران فردا به هشتمین دوره مسابقات وودبال جهانی در تایلند اعزام می‌شود تا در این رقابت‌ها به به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کند و امید زیادی به نتیجه‌گیری این تیم داریم.

وی در ادامه گفت: این مسابقات در رده سنی آزاد و در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 8بازیکن به صورت تیمی و انفرادی استروک پلی و فروی پلی 2 تا 8 مرداد در شهر چیانگ مای برگزار می‌شود. این سومین دوره‌ای است که تیم ایران به این مسابقات اعزام می‌شود.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به شرایط تیم ملی وودبال عنوان کرد: امید زیادی داریم که در این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته شرایط بهتری را رقم بزنیم ما در دوره قبلی رقابت‌ها در 2016 کره‌جنوبی در بخش اقایان و بانوان به مقام پنجم دوبل رسیدیم و در بخش انفرادی هم یک طلای فنی‌ترین بازیکن توسط بهناز قدس بدست آمد.

منتقمی افزود: همزمان با این مسابقات دهمین مسابقات اپن بین المللی تایلند نیز برگزار می‌شود. در حاشیه مسابقات سعیدی رییس انجمن وودبال کشور نشست مشترکی با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال خواهد داشت.

وی در مورد آمادگی بازیکنان هم گفت: پیش از اعزام یک اردوی انتخابی در مجموعه ورزشی انقلاب و اردوی آمادگی باتوجه به تشابه شرایط اقلیمی با محل مسابقات در شهرستان رودبار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات جهانی وودبال هر دو سال یکبار برگزار می شود و این رشته ورزشی دارای فدراسیون جهانی و آسیایی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز