خبرگزاری کار ایران

در دیدار سرهنگ الحارثی با سردار عبداللهی مطرح شد:

توسعه مناسبات و انتقال تجارب حوزه بهداشت و درمان سپاه به نیروهای مسلح عمان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۶۹

معاون رئیس خدمات پزشکی نیروهای مسلح عمان با معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه دیدار کردند و بر توسعه مناسبات و انتقال تجارب حوزه بهداشت و درمان سپاه به نیروهای مسلح عمان تاکید شد.

به گزارش ایلنا، هیات پزشکی - درمانی نیروهای مسلح عمان که به سرپرستی سرهنگ علی بن سالم الحارثی، معاون رئیس خدمات پزشکی نیروهای مسلح عمان به کشورمان سفر کرده است، صبح امروز دوشنبه با سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه دیدار و گفت‌‌‌‌وگو کردند.

در این دیدار دو طرف بر توسعه و گسترش مناسبات، تعاملات و همکاری‌ها در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و عمان تاکید کردند.

عبداللهی این دیدار را فصل جدیدی در روابط نیروهای مسلح دو کشور در حوزه بهداشت و درمان توصیف کرد و گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه با بهره‌‌‌گیری از تجارب ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس و برخورداری از ظرفیت‌های بومی و نیروی انسانی متخصص، توانمند و کارآمد، آمادگی تبادل و انتقال دانش و تجربه در حوزه های مختلف پزشکی به نیروهای مسلح کشور دوست و همسایه عمان را دارد.

وی بر لزوم هم افزایی و به کارگیری پتانسیل و ظرفیت های ارزشمند امت اسلام در راستای اعتلای هر چه بیشتر «اسلام ناب» و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک مسلمانان تاکید کرد.

الحارثی نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از گذشته نیز از جایگاه مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار بوده‌اند، اظهار داشت: درصدد الگوبرداری از تجربیات نیروهای مسلح ایران در زمینه‌‌‌های مختلف بهداشت و درمان هستیم.

در این دیدار، گزارش بخشی از توانمندی‌‌‌‌های بهداشت و درمان سپاه در حوزه‌های بهداشت و سلامت، درمان، آموزش و پژوهش، دارو، تجهیزات و امداد ارائه شد.

بنا بر این گزارش؛ برپایی بیمارستان‌های صحرایی سپاه در کمترین زمان ممکن و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در شرایط بحرانی از موضوعات جالب توجه برای هیات پزشکی نیروهای مسلح عمان بود.

هیات پزشکی نیروهای مسلح عمان پس از این دیدار از بیمارستان‌های فوق تخصصی بقیه الله (عج) و قلب جماران بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز