خبرگزاری کار ایران

سرپرست باشگاه استقلال:

ساعت 16 جواب تست نیومایر می آید/ برای بازگشت جباری صحبتی نکرده ایم

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۴۲

سرپرست باشگاه استقلال درباره حواشی پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم و مشخص شدن معاونت اجرایی و ورزشی باشگاه استقلال گفت‌: ما روز گذشته (یک‌شنبه) تکلیف معاونت‌های اجرایی و ورزشی را مشخص کردیم و آقای حاجیلو که پیشکسوت باشگاه  استقلال هستند را نیز جایگزین نصرالله عبداللهی کردیم همچنین نصرالله عبداللهی به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال استقلال منصوب شد.

وی درباره نیو مایر، هافبک آلمانی ادامه‌ داد: او دیروز به تهران آمد و در تست پزشکی شرکت کرد. این هافبک آلمانی - سوئیسی از لحاظ فنی تایید شده است و کادر فنی تیم نظر به جذب او داده است. امروز حدود ساعت ۱۶ جواب تست پزشکی این بازیکن به باشگاه خواهد آمد و در صورت نبودن هیچ‌گونه مشکل و مصدومیتی با او قرارداد امضا خواهیم کرد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در ادامه‌ درباره جذب بازیکنان عراقی و نیجریه‌ای نیز گفت‌: ما با چند بازیکن از جمله آیمن حسن و الحاجی گرو صحبت کرده‌ایم اما این صحبت‌ها تنها در حد مذاکره و رایزنی بوده و هیچ کدام از آنها نهایی نشده است. وینفرد شفر با چند بازیکن خارجی که مد نظرش بوده صحبت کرده است و قرار است که آنها به تهران بیایند تا مذاکرات نهایی را انجام دهیم. هر بازیکنی که کادر فنی صلاحیت فنی او را تایید کند ما برای مذاکره با او صحبت خواهیم کرد.

فتحی درباره مذاکره با مجتبی جباری برای بازگشت به میادین نیز گفت‌: جباری، پیشکسوت و بزرگ باشگاه استقلال است اما هیچ صحبتی برای بازگشت او و بازی کردن برای استقلال انجام نداده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز