خبرگزاری کار ایران

رفتن نورافکن با پرداخت ۵۰ هزار دلار شبیه به جوک است

فتحی: پرالتهاب ترین روزهای تاریخ استقلال را پشت سر می گذاریم/ تیام مدیون هواداران و باشگاه است/در پی جذب الحاجی گرو و نئومایر هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۷۹

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گویی تلویزیونی در مورد رزومه فوتبالی خود، اظهار داشت: خیلی‌ها من را تنها با باشگاه بهمن می‌شناسند اما من از سال 68 در فوتبال مسئولیت داشتم و در بخش‌های مختلفی از جمله در کمیته انضباطی و مدیریت و هیأت مدیره باشگاه‌های مختلف مشغول به کار بودم البته هیچ‌گاه در طول این سال‌ها با ورزش بیگانه نبودم و در دوره سازمان تربیت بدنی هم در معیت خدمت به ورزش کار می‌کردم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در ادامه افزود: حدود یک ماه پیش عضو هیأت مدیره باشگاه شدم به دلیل اینکه پس از انصراف آقای قریب هیأت مدیره یک نفر را کم داشت. من با تأیید مجمع وارد باشگاه شدم و به این شکل نبود که با برنامه‌ریزی یک ماهه و به خاطره رفاقت با آقای وزیر عضو هیأت  مدیرهوسپس  مدیرعامل تبدیل شوم چرا که سلطانی فر با هیچ کس تعارف ندارد. البته این اتفاق پس از اینکه آقای افتخاری چند بار خدمت وزیر رفته بودند و استعفا داده بودند صورت گرفت اگر قرار بود من 20 یا 30 روز پیش امور را در دست بگیرم شرایط برای من بهتر بود چرا که استقلال پرالتهاب‌ترین روزهای تاریخ خود را پشت‌سر می‌گذارد. اگر به دنبال عافیت‌اندیشی بودم یک هفته بعد می‌آمدم. از دوشنبه که امور باشگاه را در دست گرفتم تا این لحظه در حال ثبت قراردادها و مرتب کردن امور برای برگزار شدن بازی امروز هستم.

وی در مورد ماندن تیام و شرایطش، گفت: تیام دو سال با باشگاه قرارداد دارد و از 25 جولای که نامه‌ای از طرف مدیر برنامه‌های وی برای باشگاه ارسال شده و در آن تیام خواستار این بوده که با پرداخت 200 هزار دلار از باشگاه جدا شود ما با وی در حال مذاکره هستیم. ایشان بازیکن باشگاه است و نمی‌تواند اینجا را بدون توافق ترک کند. بر اساس قرارداد وی، ایشان در فصل جاری بازیکن ما است و باید برای ما در این فصل بازی کند در غیر این صورت با توافق طرفین می‌تواند اینجا را ترک کند. تیام وقتی به استقلال آمد پنج ماه بود که بازی نکرده بود و ایشان شرایط امروزش را مدیون باشگاه، هواداران و مربی است.

فتحی در مورد شرایط جباروف، گفت: دیروز جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های وی داشتیم ایشان رسماً اعلام کردند که دوست دارند در ازبکستان به فوتبال خود ادامه دهند گرچه ما قبلاً به جباروف گفته بودیم که با یک قرارداد یک ساله می‌توانیم در خدمت او باشیم اما در نهایت تصمیم به جدایی ایشان از جمع ما گرفته شد.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد جدایی سیدمجید حسینی، گفت: طی چند روز سه جلسه با حسینی برگزار کردیم و این بازیکن قادر به ترک باشگاه نیست، با یکی از معاونان باشگاه ترابزون در رابطه با جدایی ایشان صحبت‌هایی کردیم و قرار شد چنانچه ایشان از جمع ما جدا شود اگر در این چند وقتی که در باشگاه ترابزون توپ‌ خواهد زد پیشنهادی دریافت کرد درصد چشمگیری از قرارداد وی به باشگاه استقلال تعلق بگیرد. حسینی بازیکن ارزشمند و جوانی است که مجموعه استقلال برای او زحمت بسیاری کشیده است.

وی اظهار داشت: از این پس قراردادها به شکل شفاف در سایت باشگاه منتشر خواهد شد و این گونه نیست که بازیکنی مثل آقای نورافکن که در تمام رده‌های پایه برای استقلال توپ زده با پرداخت 50 هزار دلار به راحتی از جمع ما جدا شود چرا که این موضوع بیشتر شبیه یک شوخی و جوک است. می‌خواهیم شرایط به گونه‌ای شود که حق باشگاه و بازیکن به خوبی رعایت شود.

فتحی در مورد صیاد‌منش نیز گفت: من جایی در مورد ایشان صحبت نکردم فقط مدارک فسخ قرارداد این بازیکن با سایپا و باشگاه شمالی را دیدم و با باشگاه سایپا هیچ صحبتی در مورد ایشان نداشتیم اما کمیته تعیین وضعیت هم هیچ نامه‌ای در رابطه با ایشان برای ما ارسال نکرده است. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد بویان نیز گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد آقای بویان شفرهستند و ایشان قرار شد این موضوع را بررسی کرده و جواب نهایی را به ما بدهد.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیم تیموری و آقاخان گفت: تا این لحظه هیچ کدام از این دو بازیکن از لیست خارج نشده‌اند و هر دو با باشگاه قرارداد دارند. آقای آقاخان احتمالاً تا نیم‌فصل بازی‌ها را از دست خواهد داد در نهایت با نظر معاونت پزشکی باشگاه قرارداد این دو بازیکن اصلاح خواهد شد.

فتحی در مورد دیدار سوپرجام که با نظر کمیته انضباطی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، گفت: ما رسماً اعلام کردیم که این موضوع را به کمیته استیناف ارجاع دهند و آقایان بررسی دقیقی روی این موضوع داشته باشند چرا که این دیدار می‌تواند جذابیت‌های بسیاری برای هواداران پرسپولیس و استقلال داشته باشد. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد بدهی‌های گذشته باشگاه، گفت: باشگاه استقلال متعلق به هیچ کس نیست، همه ما مأمور هستیم تا باشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم. کمیته‌ای را مأمور کردیم تا شرایط مالی باشگاه را بررسی کند تا بتوانیم بررسی درست و دقیقی از بدهی‌ها داشته و آنها را مدیریت کنیم. گرچه اینجا جا دارد که از همه عزیزانی که برای این باشگاه زحمت کشیدند تشکر کنم. در همین راستا کمیته‌ای را برای بازاریابی و اسپانسرینگ باشگاه تأسیس کردیم و با اسپانسرها هماهنگ هستیم تا در موعد پرداختی آنها تعهدات خودمان را به بازیکنان انجام و مشکلات را سروسامان بدهیم.

وی در مورد حضورش در تمرین و داد زدن سر بازیکنان گفت: این موضوع به این شکا نیست. بازیکنان جوان تیم فرزندان من و بزرگترها برادر من به حساب می‌آیند اینجا جای دارد این قول را به هواداران بدهیم که تیم شرایط خوبی را در فصل خواهد داشت و مطمئن باشند این تیم جوان از تیم پارسال کمتر نیست.

فتحی در مورد تبلیغات محیطی و پرداخت نشدن مبلغ از این طریق به باشگاه، گفت: هیچ چیز در فوتبال ما حرفه‌ای نیست این شیوه اداره در هیچ جای دنیا وجود ندارد امیدواریم که با هماهنگی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم بحث بلیت فروشی و تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه قرار بگیرد و حق و حقوق سرخابی‌ها پرداخت شود.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وریا غفوری، گفت: ایشان از ناحیه دوقلوی پای راست دچار کشیدگی بودند و دیروز به تمرینات بازگشتند و مبلغ اول چک ایشان پاس  شد و هیچ مشکلی در رابطه با حضور ایشان در باشگاه وجود ندارد. 

وی در مورد شجاعیان نیز اظهار داشت: ایشان در حال سپری کردن دوران نقاهت هستند نیمی از طلب قبلی باشگاه سابقش پرداخت شده و در خدمت ایشان خواهیم بود.

فتحی در مورد تیم امید نیز گفت: در حال حاضر در حال بررسی و حل مشکلات روزمره باشگاه هستیم و پس از آن امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون شرایط تیم امید و آکادمی را به جایگاه خوبی برسانیم تا بتوانیم با تغذیه بازیکنان رده‌های پایه به تیم بزرگسال آینده باشگاه را تأمین کنیم. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد جذب دو بازیکن مورد نظر شفر گفت: الجاجی‌گرو و نیو مایر مدنظر آقای شفر هستند و ما در پی جذب این دو بازیکن هستیم البته به آقای شفر گفتیم به خاطر شرایط مبهمی که دلار دارد دستورات تطبیق با ضوابط باشگاه این دو بازیکن را جذب خواهیم کرد در غیر این صورت از جذب بازیکن خارجی معذور خواهیم بود.

وی در مورد ادامه همکاری با توفیقی گفت: هنوز برای هیچ کس حکمی صادر نکرده‌ایم و هیچ ابلاغی برای اعضای جدید باشگاه نداشتیم تا چند روز آینده با بررسی کردن باکس‌های خالی باشگاه افراد موردنظر را معرفی خواهیم کرد. 

فتحی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت همه‌جانبه هواداران بتوانیم باشگاه را در شرایط خوبی قرار دهیم به خصوص اینکه بازی بسیار مهمی در لیگ قهرمانان مقابل السد داریم و امیدواریم باشگاه را به نقطه‌ای برسانیم که همه از ما راضی باشند و استقلال در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز