خبرگزاری کار ایران

بررسی آغاز به کار مرکز شیمی درمانی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۱۶۲

جلسه ای در خصوص بررسی آغاز به کار مرکز شیمی درمانی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی جلسه‌ای موضوع آغاز به کار مرکز شیمی درمانی خرمشهر و رفع موانع موجود آن بررسی شد.

این جلسه با حضور نوراله طاهری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان، ملاعلیزاده مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورای خرمشهر، موسوی مدیر بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند، ناظمی رییس اداره منابع فیزیکی دانشکده علوم پزشکی آبادان، خزاعل، مدیر بودجه این دانشکده و فقهی، رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر عج برگزار گردید و مصوباتی برای راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی واقع در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تعیین شد.

در این جلسه موضوعاتی هم چون بررسی الزامات و رفع نواقص فنی مرکز شیمی درمانی، زمان‌بندی رفع موانع، برآورد و آموزش پرسنل فنی و خدماتی، استقرار پزشک آنکولوژی به صورت دائم و تهیه پارچه برای لباس بیماران توسط موسسه خیریه امدادگران عاشورا مورد تبادل‌نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه شرکت‌کنندگان بر رفع موانع، راه‌اندازی و خدمات‌دهی سریع مرکز شیمی درمانی خرمشهر اتفاق نظر داشته و تاکید داشتند که از همه ظرفیت‌های موجود برای بهره‌برداری هر چه سریعتر این مرکز استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز