خبرگزاری کار ایران

حاجی‌بابایی در تذکری:

اگر امروز به داد مردم نرسیم مشخص نیست فردا چه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۷۵

نماینده همدان گفت: چرا رئیس‌جمهور سکوت کرده است؟ اگر امروز به داد مردم نرسیم فردا مشخص نیست چه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دولت پنج سال پیش دروغی را گفت که امروز گریبان‌گیر وزارت آموزش و پرورش شده است، گفت: دولت اعلام کرد که وزارت آموزش و پرورش ۱۵۴ هزار نیروی مازاد دارد و از آن سال به بعد هیچ کمکی به مدارس و دانشگاه‌ها نشد. امروز آموزش و پرورش با کسری ۱۹۴ هزار نفری نیروی انسانی روبروست.

وی ادامه داد: امروز یک میلیون و ۷۰۰ هزار ساعت معلمان حق‌التدریس می‌خواهند. متاسفانه دولت نتوانسته رضایت عمومی فرهنگیان را به دست بیاورد. آقای رئیس‌جمهور به مجلس نامه می‌نویسید که ما را کمک کنید نیاز به نامه نیست خود شما باید طرحی را تصویب کنید.

نماینده مردم همدان با اشاره به وضع اقتصادی و معیشتی مردم خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دولت محترم به داد وضع مردم برسید آقای رئیس‌جمهور وضع مالی مردم خوب نیست، تیم اقتصادی موفق نبوده است.

وی ادامه داد: چرا رئیس‌جمهور سکوت کرده است؟ اگر امروز به داد مردم نرسیم فردا مشخص نیست چه می‌شود.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به واگذاری اردوگاه باهنر عنوان کرد: روشنگری من برای این است که برخی‌ها ناشیانه از این موضوع دفاع نکنند من اگر نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشتم می‌خواستم مسیر خبر منحرف نشود. تحقیق کنید و ببینید اردوگاه شهید باهنر بر اساس چه سند قطعی و به کجا فروخته شده که بعدا اجاره به شرط تملیک داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز