خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تاکید کرد:

حمایت از حوزه سلامت همچنان از اولویت های نخست بانک رفاه کارگران

کد خبر : ۶۴۹۷۰۴

مدیرعامل بانک رفاه گفت : بانک رفاه در حمایت از نظام سلامت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ محمد علی سهمانی در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با دکتر مسایلی مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت و گو کرد و ضمن تشریح خدمات بانک برای جامعه پزشکی برحمایت بانک رفاه از حوزه سلامت تاکید کرد.

مسایلی نیز با قدردانی از حمایت بانک رفاه از حوزه سلامت و همچنین حضور فعال بانک رفاه در تامین مالی بخشی از طرح ملی تحول نظام سلامت در قالب پرداخت مطالبات بیمارستان ها و داروخانه ها، اظهار امیدواری کرد بانک رفاه همانند گذشته در تامین مالی ریالی و ارزی به منظور توسعه واردات تجهیزات پزشکی، حامی نظام سلامت کشور باشد.

سهمانی و هیأت همراه در ادامه همچنین از برخی از شرکت های فعال و با سابقه در حوزه تجهیزات پزشکی دیدار کرد. در این دیدارها مدیران عالی شرکت ها خواستار گسترش همکاری ها با بانک رفاه شدند.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از تاریخ 29 خرداد الی 1 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی فعال در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد و بانک رفاه در طول برگزاری این نمایشگاه، حضور فعال و تاثرگذاری داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز