خبرگزاری کار ایران

مساعدت مالی 500 میلیون ریالی بانک رفاه به ستاد آزادسازی زندانیان نیازمند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۸۰

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف حمایت از زندانیان نیازمند، یک فقره چک به مبلغ 500 میلیون ریال به ستاد دیه کشور اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر سهمانی در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، کمک مالی بانک را که از محل کمک های کارکنان بانک رفاه جمع آوری شده بود طی یک فقره چک 500 میلیون ریالی به سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اهدا کرد.

مدیرعامل بانک رفاه در این مراسم با ابراز خرسندی از حمایت بانک رفاه از این نهاد مردمی، اظهار داشت: بانک رفاه همواره در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال بوده و تلاش کرده است در حوزه های مختلف حضور فعال داشته باشد.

سهمانی در ادامه افزود: بانک رفاه بنا دارد در آینده میزان حمایت ها و کمک های خود از این ستاد مردمی و خیریه را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهد.

جولایی مدیرعامل ستاد دیه در این مراسم با قدردانی از کمک های بانک رفاه به این نهاد اظهارداشت: نظام بانکی به ویژه بانک رفاه همواره یاور و حامی ستاد دیه بوده و نقش شایانی در آزادسازی زندانیان نیازمند ایفا کرده است.

وی با تشریح عملکرد ستاد دیه طی سالهای اخیر تصریح کرد: این ستاد وابستگی به دولت ندارد و تمامی درآمدهای آن از سوی سازمان های مسئولیت پذیر اجتماعی و شهروندان خیر حاصل می شود.

جولایی با بیان اینکه این ستاد تاکنون 114 هزار نیازمند را از بند رهانیده، گفت: ستاد دیه طی دو دهه گذشته تلاش ویژه ای داشته تا علاوه بر حمایت از زندانیان، شرایطی فراهم سازد تا پیش از وقوع حادثه نیز بتوان به افراد نیازمند و گرفتار حوادث یاری رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز