خبرگزاری کار ایران

رحیمی پس از جلسه با حبیب الله رضایی مطرح کرد:

حمایت صدا وسیما از تیم های فوتبال استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۳۰

مسلم رحیمی و حبیب الله رضایی در جلسه ای مشترک در زمینه راهکارهای بهبود همکاری های صداوسیما و باشگاه فولاد خوزستان به گفتگو پرداختند.

به گزارش ایلنا، باشگاه فولاد خوزستان میزبان مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان بود.

مسلم رحیمی در پایان این جلسه، اظهار داشت: انتصاب رضایی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد را تبریک عرض نموده و همچنین با توجه به شروع مسابقات و کسب پیروزی ارزشمند این تیم در دیدار نخست برخود لازم دانستم با حضور در محل باشگاه فولاد خوزستان آمادگی مرکز صدا وسیمای خوزستان را جهت حمایت هرچه بیشتر از باشگاه فولاد و مجموعه تیم های فوتبالی استان اعلام نماییم.

مدیر کل صداوسیما خوزستان همچنین با تشکر از سرمایه گذاری فولاد خوزستان در ورزش و پیگیری های کشانی برای ساخت ورزشگاه سرپوشیده، اظهار داشت: با افتتاح این ورزشگاه مجهز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تحولی چشمگیر در زیرساخت های مرکز فوتبالی ترین استان کشور ایجاد خواهد شد و قطعا اهواز با داشتن 3 ورزشگاه بزرگ در بحث میزبانی از تیم های لیگ برتری، آسیایی و حتی برخی دیدارهای ملی سربلند خواهد بود. بنده به نوبه خود لازم می دانم از زحمات مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مدیران گذشته و تمامی نفرات دخیل در برنامه ریزی و ساخت این ورزشگاه که از اماکن غرورانگیز استان بشمار می رود، کمال تشکر را داشته باشم. مطمئنا ساخت این ورزشگاهِ باکیفیت یک خدمت ماندگار بشمار می رود و در بهبود شرایط فوتبال استان نقش خواهد داشت.


وی در ادامه اظهار داشت: این مجموعه از نظر سیستم های تصویربرداری و امکانات پوشش رسانه ای نیز در سطح بالایی ساخته شده و ما نیز امیدواریم بتوانیم با انعکاس بهترین تصاویر و نمایش آن در قاب تلویزیون مخاطبان نقشی در این زمینه داشته باشیم.

رحیمی همچنین به ایجاد برخی تغییرات در برنامه های صدا و سیما در راستای حمایت هر چه بیشتر از تیم های فوتبالی اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر استان خوزستان با داشتن بیشترین نماینده در لیگ برتر گوی سبقت را از دیگر استان ها و حتی تهران ربوده است و این موضوع توجه و دقت نظر هرچه بیشتر رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی را می طلبد که امیدواریم با مشورت با اهالی فن، مدیران عامل تیم ها و نمایندگان رسانه‌ای آنها بهترین عملکرد را در زمینه پوشش دیدارهای لیگ برتری، تولید برنامه های محتوایی، پوشش خبری و کارشناسی در بخش تلویزیون و رادیو داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان همچنین در خاتمه ضمن تقدیر از عوامل این سازمان در زمینه پوشش رویدادهای ورزشی، اظهار داشت: سازمان صدا و سیما علی رغم محدودیت ها وظیفه خود می داند رویدادهای ورزشی را که مورد توجه اکثر مخاطبان قرار دارد با بهترین کیفیت پوشش دهد،البته شاید در این زمینه کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد که با تشکیل کمیته ای بدین منظور بررسی‌های لازم را برای پیشرفت در کار انجام می دهیم تا با سیاستگذاری جدید، رضایت بخش بیشتری از مخاطبان خود را حفظ نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز