خبرگزاری کار ایران

تارتار: فولاد برای قهرمانی بسته شده است/ ما جزو تیمهای مظلوم هستیم؛ قانون بی رحم فوتبال شامل حالمان شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۰۶

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شکست تیمش مقابل فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: فولاد بازیکنان خوبی گرفته و برای قهرمانی بسته شده است. ما امروز بدشانس بودیم، زیرا وقتی بازی یک بر یک بود می توانستیم گل پیروزی را بزنیم.

وی ادامه داد: به تیم فولاد تبریک می‌گویم که خوب هزینه کرده است. آنها در بخش‌های مختلف بازیکنان خوبی دارند اما ما امروز بدشانس بودیم، ما موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم اما آن را از دست دادیم. به هر حال قانون بی‌رحم فوتبال این است که اگر گل نزنید گل می‌خورید و می‌بازید به خاطر همین مسئله ما امروز باختیم اما از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم که جوانمردانه بازی کرده و تلاش کردند، ما امروز مستحق باخت نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه مهاجمانش خیلی راحت موقعیت از دست می‌دادند اظهارداشت: به هر حال بازیکنانم کم تجربه هستند، ما روی این بازیکنان وقتی کار می‌کنیم و آنها پخته می‌شوند تیم‌های مدعی آنها را جذب می‌کنند، کاری هم نمی‌شود کرد، این یک جنگ نابرابر بین مربیان و تیم‌هاست. یکسری تیم‌ها برای قهرمانی بسته می‌شوند و هزینه‌هایشان برای قهرمان شدن است و به موقع هم به بازیکنانشان پول می‌دهند اما یکسری تیم‌ها مظلوم واقع می‌شوند و ما هم از آن دسته تیم‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز