خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر از نگاه اعداد و ارقام/ رونمایی از گل خیزترین دقایق لیگ هجدهم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۹۱

کم گل ترین هفته اول تاریخ لیگ برتر را در دوره هجدهم شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، هفته اول رقابت های لیگ برتر با انجام 4 بازی جمعه شب به اتمام رسید و پرونده اش بسته شد. هفته ای که دو شب متفاوت را به خود دید. در شب اول هشت گل زده شد و در شب بعدی فقط دو بار تور دروازه ها به لرزه در آمد تا بدین ترتیب در مجموع 10 گل رد و بدل شود و میانگین 1/25 گل به ثبت برسد. این تعداد گل هفته نخست لیگ هجدهم را به کم گل ترین افتتاحیه تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد.

در این هفته از مسابقات 3 بازی با تساوی بدون گل تمام شد و 5 بازی گل داشت. 4 مسابقه شب اول هیچ مساوی نداشت اما 4 دیدار شب دوم جملگی با نتیجه تساوی به پایان رسید. پرگل ترین بازی این هفته به جدال سایپا سپیدرود و فولاد پارس جنوبی برمی گردد که هر کدام سه گل داشتند. سه بازی هم بدون رد و بدل شدن هیچ گلی خاتمه پیدا کرد.

در هفته اول علی علیپور، گابریل فرناندز، حسن بیت سعید، مجید علیاری، مجتبی لطفی(گل به خودی)، آرمان رمضانی، آرش رضاوند، علی دشتی، محسن یوسفی و وحید خشتان گلزنی کردند و هیچ بازیکنی موفق به زدن بیش از یک گل نشد. فرناندز تنها خارجی گلزن بود و مجتبی لطفی هم تنها گل به خودی لیگ را فعلا به ثمر رسانده است.

در این هفته سه پنالتی به دست آمد که علی علیپور فقط موفق شد آن را به گل تبدیل کند و دو تای دیگر توسط مهدی ترابی و حسن بیت سعید از دست رفت.

دقایق گل های زده شده در اهفته اول هم نکات جالبی دارد. 6 گل در نیمه نخست به ثمر رسید و 4 گل هم در 45 دقیقه دوم وارد دروازه ها شد. در 15 دقیقه ابتدایی بیشترین تعداد گل را داشتیم که تعداد آن 4 بود. در 15 دقیقه دوم و سوم هم هر کدام یک بار دروازه ها باز شد. در نیمه دوم در 15 دقیقه ابتدایی یک گل داشتیم و در 15 دقیقه آخر هم سه گل به ثمر رسید اما در 15 دقیقه پنجم شاهد به ثمر رسیدن گلی نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز