خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر، چهار تکه شد/ از خرج سوای پرسپولیس تا ناخوانده های بخش چهارم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۲۴۵

تیمهای حاضر در لیگ برتر با اهداف متفاوت در پی کسب بهترین نتایج هستند.

به گزارش ایلنا، بیست هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گذشت(به استثنای بازی فولاد و پیکان) و حالا تنها یک سوم از رقابت ها باقی مانده است. تقریبا تکلیف خیلی از تیمها مشخص شده و هر کدام با هدفی مشخص به کار خود ادامه می دهند. می توان در حال حاضر جدول را به چهار بخش تقسیم کرد. 

قسمت اول مختص پرسپولیس است. تیمی که فعلا با 12 امتیاز اختلاف صدرنشین بلامنازع لیگ است و اگر اتفاق عجیب و غریب و محیر العقولی رخ ندهد بازهم مانند فصل گذشته به مقام قهرمانی دست پیدا خواهد کرد. 

قسمت دوم مختص تیمهای دوم تا هشتم جدول رده بندی است. تیمهایی که دغدغه کسب سهمیه را دارند و برای حضور در رده های دوم و سوم با یکدیگر پیکار می کنند. پارس جنوبی، فولاد خوزستان، ذوب آهن، سایپا، استقلال تهران، پیکان و گسترش فولاد تیمهایی هستند که فعلا می توانند برای کسب سهمیه تلاش کنند و رقابت سفت و سختی را با یکدیگر دارند.

بخش سوم مختص دو تیم است. صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد تیمهایی هستند که هم با منطقه سقوط فاصله زیادی درند و هم نسبت به تیمهای دوم و سوم جدول خیلی دور هستند. آنها فعلا در شرایطی قرار دارند که برای کسب یک رده‌ابرومند تلاش می کنند. البته باید در نظر داشت اگر آن شش امتیاز از پدیده کم نمی شد الان این تیم در بطن رقابت برای کسب سهمیه بود.

در نهایت بخش چهارم. جایی که مهمانان ناخوانده ای چون تراکتور و سپاهان هم در آن حضور دارند. در این بخش مشکی پوشا 13 امتیازی در استانه سقوط است و تیمهای استقلال خوزستان، سپیدرود و نفت تهران هم به اتفاق دو تیم بزرگ اصفهان و تبریز برای قرار نگرفتن در منطقه سقوط رقابت خواهند.

با این حال ممکن است در هفته های آتی نتایج به نحوی رقم بخورد که جایگاه تیمهای با تغییرات فراوان روبرو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز