خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر خبر داد:

برگزاری جشنواره بومی و محلی جواهر دشت در سطح ملی برای هفدهمین سال پیاپی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۳۵

سرپرست فرمانداری رودسر از برگزاری جشنواره بومی و محلی جواهر دشت در سطح ملی برای هفدهمین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرودسر، علی وارسته بهدانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان با محوریت و موضوعیت هفدهمین جشنواره ورزش های بومی و محلی در منطقه ییلاقی جواهردشت این شهرستان به عزم و اهتمام دولت برای توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه اشاره و از جمله اقدامات انجام شده را پروژه برق رسانی به طول 19 کیلومتر با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریال و بهره مندی یک هزار و 250 خانوار از مزایای آن ، ترمیم و بازسازی لوله های آب با صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال عنوان کرد .

وی از دیگر اقدامات انجام شده را احیا و بازسازی 14 چشمه سرویس بهداشتی و زیرسازی بخش اعظم این راه روستایی ذکر کرد .

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره ورزش های بومی و محلی در سطح ملی و در منطقه ییلاقی جواهر دشت در روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه جاری ویژه برنامه ها را شامل افتتاح نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی، کارناوال شادی، مسابقات کشتی گیله مردی، والیبال، لافندبازی، اسب دوانی و چند برنامه مفرح دیگر عنوان کرد .

وارسته بهدانی ،ایجاد نشاط اجتماعی و احیا و زنده نگهداشتن ورزش‌های بومی ، محلی و انتقال این فرهنگ و سنن به نسل کنونی جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره خواند .

وی از حضور تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی خبر داد و گفت : از لحظات اولیه شروع جشنواره تمام دستگاه‌ها مستقر خواهند شد و در صورت نیاز خدمات دهی خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری رودسر به حضور جدی کارکنان محیط زیست در این جشنواره اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد و کارکنان محیط زیست نسبت به اجرای طرح های زیست محیطی با رعایت پاکسازی محیط زیست اقدام خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز