خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

ارائه تسهیلات سفر برای ۲۰۰ هزار بازنشسته کشوری/پرداخت وام پنج میلیونی از مهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۲۳

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه تسهیلات سفر به ۲۰۰ هزار بازنشسته این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی‌زاده در سفر به تبریز و در نشست با شهردار تبریز گفت: امسال به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی پرداخت می‌شود.

وی ارائه تسهیلات سفر برای بازنشستگان را یکی از برنامه‌های این صندوق برشمرد و اظهار داشت: بازنشستگان و خانواده‌های آنان می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی اسکان در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: پرداخت وام ضروری پنج میلیون تومانی به بازنشستگان از مهر امسال آغاز می‌‌‌‌‌شود. این تسهیلات برای ۴۰۰ هزار بازنشسته با کارمزد چهار درصد در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌‌‌شود.

تقی‌‌‌‌زاده افزود: کلانشهر تبریز به دلیل وجود پتانسیل و ظرفیت‌‌‌‌های مطلوب در حوزه‌‌‌های مختلف، بهترین موقعیت جغرافیایی برای سرمایه‌‌‌گذاری است که امیدواریم با تعامل دوجانبه اقدامات مناسبی در این کلانشهر صورت گیرد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری اقدامات ویژه‌‌ای از جمله تشکیل دبیرخانه صندوق بازنشستگی کشورهای آسیایی را در دستورکار خود قرار داده که می‌‌‌توان از موقعیت کلانشهر تبریز به واسطه انتخاب این کلانشهر به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام استفاده کرد.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: باشگاه بازنشستگان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت دو هکتار با هدف ارائه تسهیلات رفاهی و ورزشی به این قشر نخستین بار در کشور در این استان ساخته می‌شود.

به گفته تقی‌زاده، صندوق بازنشستگی دومین بنگاه اقتصادی کشور است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته را زیر پوشش دارد.

در این دیدار ضمن تاکید هر دو طرف بر تعامل دوجانبه بین شهرداری تبریز و صندوق بازنشستگی کشوری، در زمینه گسترش سرمایه‌‌‌‌گذاری در بخش‌‌‌های گردشگری، بوم‌‌گردی، ساماندهی حاشیه‌‌نشینی و بورس کفش تبریز نیز بحث شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز