خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اردبیل:

استان اردبیل می‌تواند به مقصد اول گردشگری کشور تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۹۳

امام جمعه اردبیل گفت: به واسطه برخورداری از قابلیت های متعدد، استان اردبیل می تواند به مقصد اول گردشگری در کشور تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: در تمامی شهرستان های استان اردبیل جاذبه های متعدد طبیعی و تاریخی مشاهده می شود.

وی افزود: تعدد جاذبه ها موجب شده تا این استان یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران باشد و در صورتی که بتوان در سطح گسترده استان را معرفی کرد، می توان اردبیل را به مقصد اول گردشگری کشور تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با ذکر مثالی تصریح کرد: در شهرستان خلخال جاذبه های طبیعی متعدد، در سرعین وجود آب های گرم معدنی و در مشکین‌شهر وجود منطقه باستانی شهریری بخشی از جاذبه‌ها را شامل می‌شود و ضروری است توانمندی‌های استان را به صورت گسترده معرفی کرد.

در این دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  نیز به ضرورت معرفی قابلیت های گردشگری استان ها تاکید کرد و بیان داشت: ظرفیت گردشگری استان ها بالا است اما لازم است معرفی بیشتری به ویژه در سطح جهانی داشته باشیم.

علی اصغر مونسان همچنین به توانمندی های استان اردبیل نیز اشاره و تاکید کرد: در خود استان اردبیل نیز رونق گردشگری مورد حمایت است.

وی همچنین در خصوص پیگیری الحاق بقعه شیخ کلخوران به مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز