خبرگزاری کار ایران

در پایان ماموریت در ورشو؛

مهمانپرست با رئیس مجلس سنای لهستان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۴۵

سفیر ایران در لهستان در ادامه ملاقات‌های خداحافظی خود با مقامات این کشور، روز گذشته با رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات استانیسلاو کارچوسکی، رئیس سنای لهستان از تلاشهای رامین مهمانپرست در دوره چهار ساله ماموریت خود در این کشور تقدیر و از رشد روابط دوجانبه خصوصا در زمینه سیاسی و پارلمانی تشکر کرد.

در این دیدار طرفین همچنین آخرین وضعیت روابط دو و چندجانبه را مورد بررسی قرار داده و با توجه به شرایط و ظرفیت‌های خود در منطقه و جهان بر تبادل نظر نزدیک و مستمر به منظور گسترش همکاری‌‌‌‌‌‌ها و همچنین تثبیت صلح و ثبات منطقه‌‌‌ای و بین‌‌‌المللی تاکید کردند.

گفتنی است در دیداری دیگر، رامین مهمانپرست با ماچی گروبسکی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در محل سنای این کشور گفت‌وگو و آخرین تبادلات و همکاری‌‌‌ها را با وی مورد بحثث و بررسی قرار داد.

گروبسکی از تلاش‌های سفیر ایران در ورشو که به گسترش همکاری‌‌‌‌‌های سیاسی و پارلمانی انجامید و روابط دو کشور را بیش از گذشته به یگدیگر نزدیک ساخت قدردانی کرد.

وی اضافه کرد که گروه دوستی پارلمانی این کشور بر تلاش‌هایش به منظور تقویت مناسبات و همچنین توسعه تبادلات و همکاری‌‌‌ها ادامه خواهد داد.

مهمانپرست نیز متقابلا از تلاش‌های وی و اعضای گروه دوستی در بسط مناسبات دو کشور تشکر و از همکاری‌هایی که اعضای سنا و مجلس لهستان در طول مدت ماموریتش برای تقویت مناسبات به انجام رساندند تقدیر و بر ادامه آن تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز