خبرگزاری کار ایران

روحانی درگذشت مادر شهیدان یزدانخواه را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۴۰

رئیس‌جمهور با تسلیت درگذشت اسوه صبر و استقامت حاجیه ‌خانم شهربانو ثمنی؛ همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه، از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی رئیس جمهور با تسلیت درگذشت اسوه صبر و استقامت حاجیه ‌خانم شهربانو ثمنی؛ همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه، از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و همجواری با همسر و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

 درگذشت اسوه صبر و استقامت حاجیه ‌خانم شهربانو ثمنی، همسر شهید سرافراز نوروزعلی یزدان‌خواه و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رحیم، خدیجه و طوبی یزدان‌خواه، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این شیرزن مؤمنه که در سایه ارادت خالصانه به خاندان رسالت و در کنار همسر مبارز و فداکارش، عمر باعزّت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزانش را بر دوش کشید، به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل های ایران اسلامی به یادگار ماند.

 اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و همجواری با همسر و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز