خبرگزاری کار ایران

محافظ پیشین رئیس‌جمهوری فرانسه:

دشمنان از اشتباه من برای لکه‌دار کردن ماکرون بهره برده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۱۲

محافظ پیشین رئیس‌جمهوری فرانسه سیاستمداران این کشور به سؤاستفاده از اشتباه او برای مقاصد سیاسی متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «الکساندر بنالا»، محافظ پیشین رئیس‌جمهوری فرانسه که به‌خاطر ضرب و شتم معترضان در روز جهانی کارگر جنجال‌های بسیار آفرید، امروز -پنج‌شنبه- در مصاحبه‌ای گفت که دشمنان از این حادثه برای لکه‌دار کردن رئیس کاخ الیزه بهره‌برداری کرده‌اند. 

بنالا پس از انتشار تصاویر ویدئویی که در آن وی به ضرب و شتم معترضان فرانسوی در روز اول ماه مه مشغول است، از کار برکنار شد. 

قانون‌گذاران مخالف «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، دولت را به سرپوش گذاشتن بر این واقعه متهم می‌کنند. نمایندگان معتقدند که «ژرارد کولوم» وزیر کشور فرانسه، از این واقعه خبر داشته، اما دادستان‌های این کشور را در جریان قرار نداده است.

بنالا در مصاحبه با روزنامه لوموند این اقدام شرم‌آور خود را «اشتباهی بزرگ» خواند. 

وی در این مصاحبه گفت: «از اشتباه من برای تسویه‌حساب‌های سیاسی استفاده شد. نمی‌خواهم بگویم که کارم اشتباه نبوده، ولی بسیاری از این اقدام در جهت منافع خود استفاده کردند، منافعی که رئیس‌جمهوری را هدف قرار داده بود.»

بنالا از ارائه اسم کسانی که آنان را به سوءاستفاده از این قضیه متهم می‌کند، خودداری کرد، اما «سیاست‌مداران و پلیس» را در این راستا مسئول دانست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز