خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری اعلام کرد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۲۳

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک کیلو گرم انواع مواد مخدر، ،5 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مواد، ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر و .... کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح عنوان داشت: در این طرح 6 متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف 15دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز