خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

لایحه تکفیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاسی است/حل مشکلات اقتصادی اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۰۷

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت باید برای این کار صبر کند و به نظر می‌رسد این کار سیاسی کاری است.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفکیک وزرات خانه در گذشته هم مورد بحث بود و نظرات مختلفی در ارتباط با این طرح و لایحه داده شد.

نماینده مردم همدان ادامه داد: دولت باید در این خصوص تعیین تکلیف کند و بگوید که چه چیزی را مد نظر دارد.

وی با اشاره به هماهنگی بین دولت و مجلس، بیان کرد: دولت باید در خصوص تفکیک و یا ادغام وزارتخانه‌ها با مجلس نشست بگذارد و به یک نتیجه برسد، اینکه در مرور زمان مسائلی را مطرح و یا اسم از وزارت‌خانه‌های مختلف را مطرح کنند، راه حل نیست.

خجسته تاکید کرد: درحال حاضر بحث تغییر تیم اقتصادی دولت بر مابقی مسائل ارجحیت دارد، این بحث  مقداری بی مورد است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بحث تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این سرعت در دولت مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر وقت این کار نیست، ما باید در رفع مشکلات ثبات بگیریم بعد دست به اقدامات دیگر بزنیم و تعیین تکلیف کنیم می‌توان گفت این کار یک نوع حرکت سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز