خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت؛

رضایت نمایندگان از گزارش آذری جهرمی/ کلیات طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۰۳

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نظرات نمایندگان نسبت به پاسخ‌ها و گزارشات وزیر مثبت بود و مقرر شد که در هفته‌های آینده نیز جلسات دیگری برای بررسی موضوعات مربوط به این وزارتخانه برگزار شود.

علی کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دستور جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه که به حضور و ارائه گزارش از سوی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعضای کمیسیون اختصاص داشت، گفت: وزیر ارتباطات به ارائه گزارشات درآمدی پرداخت و اعضای کمیسیون سوالاتی را از آذری جهرمی مطرح کردند که او هم به سوالات نمایندگان پاسخ داد و پس از آن گزارشی را از عملکرد وزارتخانه ارائه داد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظرات نمایندگان نسبت به پاسخ‌ها و گزارشات وزیر مثبت بود و مقرر شد که در هفته‌های آینده هم جلسات دیگری برای بررسی موضوعات مربوط به این وزارتخانه برگزار شود.

کاظمی با اشاره به رای امروز مجلس در موافقت با ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و جوان‌گرایی در کشور، عنوان کرد: نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه در مجموع از عملکرد و گزارشات وزیر راضی بودند.

کاظمی درباره دستور جلسه دیگر امروز کمیسیون برنامه و بودجه که به بررسی طرح انتقال آب دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داشت، گفت: این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان کمیسیون فرعی مورد ارزیابی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد. نظر دولت هم نسبت به این طرح مثبت است.

وی با بیان اینکه کمیسیون اصلی برای بررسی این طرح، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی است، خاطرنشان کرد: این طرح به شرط این که بخش صنعت و بخش خصوصی وارد اجرای آن شود، تصویب شد که دولت در اجرای این طرح باید نقش نظارتی و تامین تجهیزات مورد نیاز را داشته باشد.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی بررسی‌هایی که صورت گرفته بخش‌هایی از این طرح در اجرا هزینه کمتری دارد اما در مجموع کلیات این طرح با اصلاح ماده واحده به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز