خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد:

برگزاری نشست کانون عالی شوراهای اسلامی کار با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری کشور

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۲۸

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در نشست کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: باید با استفاده از ظرفیت های کشور به استقلال کامل اقتصادی برسیم.

به گزارش ایلنا، نشست کانون عالی شوراهای اسلامی کار و اعضای آن با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری کشور برگزار شد.

این نشست با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر تشکل های کارگری و کارفرمایی برای تقویت روحیه تعاون و همکاری برگزار گردید.

علی حسین رعیتی فرد(مسئول سازمان بسیج کارگری کشور)  در نشست کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: امروز در وضعیتی قرار داریم که دشمن به دنبال ایجاد مانع در مسیر اقتصاد و همچنین به نوعی ایجاد جنگ در حوزه اقتصاد است.

وی بیان کرد: نگاه بسیجی‌وار و حرکت به صورت مدیریت جهادی زمینه را برای رشد و توسعه بیش از پیش کشور فراهم می‌کند، همچنان که هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز در صحنه جنگ سوریه وجود تفکر بسیجی و شهادت‌طلبانه سبب شد که نظام سلطه نتواند به برنامه‌هایی که چیده بود برسد.

رعیتی فرد گفت: بسیج کارگری به به دنبال توانمندسازی بیشتر رده‌های این سازمان و نگاه تخصصی تر در حوزه اقتصادی بمنظور کمک به رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی است.

به گفته مسئول سازمان بسیج کارگری کشور، شعار ابتدای انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و در حوزه‌های مختلف به لطف پروردگار  به این شعار رسیده‌ایم ولی در حوزه اقتصادی به استقلال  و آزادی کامل نرسیده ایم و باید با استفاده از ظرفیت‌های کشور به استقلال اقتصادی برسیم.

در این جلسه اعضای کانون عالی شورای اسلامی کار نظرات و صحبت هایی از دغدغه های موجود مراکز کار و تولید کشور بیان کردند.

اولیا علی بیگی، رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با ابراز خرسندی از حضور مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در این جلسه گفت: با تلاش و کوشش در فضای اقتصادی موجود که در آن دشمن تمام قد در برابر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است باید اعتماد عمومی مردم را به نظام، تقویت کنند.

وی گفت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات پیش آمده است و با اتحاد و همبستگی و اطاعت از رهبری می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار، ابراز امیدواری کرد این ابتکار مسئول سازمان بسیج کارگری کشور  برای هم افزایی تشکل ها موجب تقویت و پویایی بیشتر تشکل ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز