خبرگزاری کار ایران

سرفصل‌های بازنگری شده ۱۳ رشته دانشگاه آزاد ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۳۳

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۱۳ رشته در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل‌های بازنگری شده طبق مصوبه وزارت علوم برای بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه ‌ریزی درسی به نشانی www.sep.iau.ir قرار داده شده و اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ برای دانشجویان ورودی سال ۹۷ و بعد لازم‌الاجراست.

براساس بخشنامه‌های مذکور، سرفصل‌رشته‌های علوم زمین (در چهار گرایش رسوب‌شناسی، زمین‌شناسی زیست محیطی، پترولوژی، زمین‌شناسی نفت)، زیست‌شناسی جانوری- فیزیولوژی، زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی، زیست‌شناسی گیاهی- بوم شناسی و رشته ژئوفیزیک گرایش ژئوالکتریک و الکترومغناطیس دوره دکتری مورد بازنگری قرار گرفتند.

رشته زیست‌شناسی- سلولی و تکوینی گیاهی برای دانشجویان ورودی سال ۹۷ به رشته زیست‌شناسی گیاهی- سلولی و تکوینی تغییر عنوان یافته است.

همچنین سرفصل رشته های بیوفیزیک و علوم زمین گرایش چینه‌نگاری و دیرینه‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد نیز مورد بازنگری قرار گرفتند.

در مقطع کارشناسی نیز سرفصل رشته های اقیانوس‌شناسی و زیست‌شناسی بازنگری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز