خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد؛ فردا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۷

آندسته از داوطلبانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام اینترنتی انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www. azmoon. com از نتیجه خود اطلاع حاصل کنند.

ایلنا: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، " ناصر اقبالی " رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴:۰۰ فردا یکشنبه اعلام می‌شود.

وی افزود: آندسته از داوطلبانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام اینترنتی انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرسwww. azmoon. comاز نتیجه خود اطلاع حاصل کنند.

اقبالی در ادامه اظهار داشت: پذیرفته شدگان می‌توانند در روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷ / ۹۲ به واحدهای موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در مورد کسب اطلاع از جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد و دکتری در روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۷ / ۹۲ همزمان با اعلام اسامی، در سایت www. pubr - azmoon. com منتشر می‌شود. رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www. pubr - azmoon. com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh @ azmoon. net ایمیل خود را ارسال کنند تا کار‌شناسان مرکز در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ گویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز