خبرگزاری کار ایران

ای کاش این کانکس خدمت درتمامی پروژه ها نصب می شد تا ...

مازندران برای پیشرفت وتوسعه، مردانی بی ادعا وپرتلاش می خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۳۰

ای کاش هرکدام ازمسئولان محترم دراستان کانکسی درمحل پروژه ها مستقر می کردند تا شاید استان پیش ازاین ها به جایگاهی برسد که شایستگی اش را دارد.

به گزارش ایلنا از ساری ،"افکارعمومی را نمی توان به مدت طولانی فریب داد؛ افکارعمومی بسان موجود زنده ای است که عقل وشعور دارد" این جمله را یکی از دوستانم که سال هاست دررشته علوم ارتباطات تدریس می کند، نقل کرده وهمواره تاکید می کند که منحرف کردن افکارعمومی ازواقعیت ها می تواند پیامدهای ناخوشایندی درپی داشته وبه بی اعتمادی مردم به مسئولان منجرگردد.

سخن دراین خصوص بسیار است وشاید دراین متن نتوانم به مصادیق مختلف موضوع بپردازم اما بحث آغاز مسابقات لیگ برترفوتبال و حواشی استادیوم شهید وطنی قائمشهربهانه ای شد تا مواردی را متذکرشده و انشاء اله به نتیجه ای مطلوب برسیم.

تقریباً یک سالی است که مسئولیت خبرگزاری "ایلنا "و روزنامه "کاروکارگر"دراستان مازندران  به بنده محول شده ودراین مدت تلاش کرده ام همانند پدر مرحومم حریم ها را حفظ نموده و از مسیرحق وعدالت خارج نشوم. وظیفه ای بس سنگین دارم وآن انعکاس واقعیت هاست؛ بیان مشکلات وکاستی ها را با هدف اصلاح اموردردستورکارخود وهمکارانم قرار داده وزندگی شرافتمندانه را برهرچیزدیگری ترجیح داده ام.

بسیاری ازمدیران و مسئولان محترم استان ازجمله استاندار پرتلاش و دلسوز مازندران همواره این مجموعه را مورد تفقد قرارداده وتعاملات بسیارمثبتی با بنده و همکاران داشته و هستند معدود عزیزانی که هنوز باور ندارند ما یک خبرگزاری و روزنامه ای کثیرالانتشار و ملی می باشیم و با استوار گام در این میدان گذاشته ایم.

مسابقات جهانی فوتبال خاتمه یافت و به زودی لیگ برتر فوتبال در کشورمان آغاز می شود؛ تیم های لیگ برتری روند آمادگی خود را آرام آرام پشت سرمی گذارند و در هفته جاری با آغاز هفته اول، تیم ها به مصاف یکدیگر می روند.

تیم نساجی مازندران به عنوان تنها تیم استان در اولین بازی به دیدار ذوب آهن اصفهان خواهد رفت .

استادیوم شهید وطنی قائمشهر محل میزبانی نساجی مازندران از رقبای لیگ برتراست و تمام مسئولان استان از جمله استاندار در تلاش هستند که این استادیوم دراسرع وقت آماده برگزاری مسابقات شود.

هفته گذشته به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان مازندران خبری بر روی خروجی خبرگزاری ایلنا قرار گرفت مبنی بر این که دو هفته اول لیگ برتر؛ نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم ها خواهد بود.

مدیرکل محترم ورزش استان درگفت وگو با یکی از سایت های محلی؛ تلویحا و بدون اشاره به منبع خبر؛ اتهام انتشار خبر کذب را به خبرگزاری ...نسبت داده و جالب آن که منبع خبر را یک سایت معرفی می کند!

ساعاتی بعد و شاید روز بعد دوستان ما از روابط عمومی ورزش استان ضمن تکذیب خبر(؟!) تاکید دارند که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پیگیری استاندار و همت مدیرکل ورزش استان هفته اول لیگ برتر میزبان خواهد بود ولاغیر! وحتی فرماندارمحترم قائمشهر با اسکان دریک کانکس راساً برتکمیل و پایان عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه نظارت می نمایند.

خدا را شاکریم که به همت استانداری با برنامه و قاطع مسئولان محترم استان و قائمشهرکمر همت بسته اند تا ورزشگاه شهید وطنی میزبان حریفان درلیگ برتر باشد و باید تحسین کرد مسئولانی همچون فرماندار قائمشهر که به جای کذب گله گذاری وهجمه بردن به این و آن خود را مکلف می کند تا از نزدیک برروند اجرایی یک پروژه ملی نظارت نموده و الگویی باشد برای تمام آنانی که در دفتر شیک و زیبای خود می نشینند و از راه دور بر امور تسلط دارند!

ما به انتظار اولین دیدار نساجی مازندران درهفته اول لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهرخواهیم نشست و آفرین خواهیم گفت بر همت مردان بی ادعا و گمنامی که به دور از هیاهو برای اعتلای مازندران و مردم شریف استان ازجان مایه می گذارند!

ای کاش هرکدام از مسئولان محترم در استان کانکسی درمحل پروژه ها مستقر می کردند تا شاید استان پیش از این ها به جایگاهی برسد که شایستگی اش را دارد.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز