خبرگزاری کار ایران

سیف الهی در گفت و گو با ایلنا:

آماده هستیم تا فصل هیجان انگیزی را آغاز کنیم / امیدوارم طرفداران به اهواز بیایند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۲۲

هافبک پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با شکست فولاد خوزستان در هفته اول همبازیانش شروع مقتدرانه‌ای در فصل جدید لیگ برتر داشته باشند.

روح اله سیف الهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تمرینات پیش فصل به همراه پارس جنوبی جم گفت: تیم به آمادگی کامل با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته رسیده و بازی‌های تدارکاتی خوبی را سپری کردیم. خوب محک خوردیم و آماده هستیم تا فصل هیجان انگیزی را آغاز کنیم.

او ادامه داد: فصل گذشته هیچ کس فکر نمی‌کرد پارس جنوبی مدعی باشد ولی آقای تارتار جایگاه بسیار خوبی برای ما رقم زد و سال گذشته رده پنج ایستادیم. توقع‌ها از ما بالا رفته و قطعا تلاش می‌کنیم که از سال گذشته بهتر باشیم.

هافبک پارس جنوبی درباره رویارویی با فولاد خوزستان در هفته اول عنوان کرد: گرمای شهر اهواز روی روند این بازی تاثیرگذار است و امیدواریم با تلاش بازیکنان و اندیشه‌های کادرفنی فصل را با پیروزی آغاز کنیم. 

سیف الهی درخصوص اهدافش در فصل جدید گفت: من با اینکه در نیم فصل به تیم اضافه شده بودم، در اکثر بازی‌ها حضور داشتم و تنها یک یا دو دیدار را به دلیل مصدومیت جزیی از دست دادم. کادرفنی از عملکردم راضی بودند و ارتباط خیلی خوبی با تماشاگران داشتیم. شهر جم مردم خیلی خوب و خونگرمی دارد که امیدواریم همچنان از ما حمایت کنند و در بازی اول هم به ورزشگاه بیایند.

هافبک پارس جنوبی در پایان از تلاش‌های مهدی تارتار قدردانی کرد: چند ماهی است که با ایشان همکاری دارم و تلاش می‌کنند که با انگیزه به جوانان منتقل کند. تیم یکدستی داریم که از تجربیات ایشان درس می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز