خبرگزاری کار ایران

ستاری: فصل را مقتدرانه آغاز می‌کنیم / جدایی از ذوب آهن تصمیم بهتری بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۰۱

مدافع پارس جنوبی جم درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: بسیار امیدواریم از همین ابتدا شروع مقتدرانه‌ای داشته باشیم چون اعتماد به نفس ما بستگی به نتایج دارد و ان شاء الله اینگونه روند مثبتی را شروع کنیم.

محمد ستاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره جدایی از ذوب آهن و انتخاب پارس جنوبی جم برای فصل جدید لیگ برتر گفت: اوضاع باشگاه خیلی خوب است، فصل خوبی به همراه ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشتیم؛ با گفت و گویی که با آقای آذری داشتم، تصمیم گرفتم این تیم را ترک کنم چون برای من بهتر بود با اینکه یک سال دیگر قرارداد داشتم.

او ادامه داد: با گفت و گویی که با آقای رضاییان و تارتار داشتم تصمیم گرفتم به این تیم پرهوادار بپیوندم. سال گذشته خیلی در ذوب آهن راحت بودم و آقای قلعه نویی فضای مناسبی را در اختیار من گذاشته بودند اما تصمیم گرفتم جدا بشوم.

ستاری درباره شروع فصل جدید با تیمی که در دوره گذشته مدعی بود، عنوان کرد: آنها فصل گذشته خیلی خوب مسابقات را آغاز کردند و کسی فکر نمی‌کرد مدعی باشند اما این فصل کار دشوارتری داریم چون توقع‌ها بالا رفته است. با توجه به بازیکنانی که در فصل جدید جذب شده‌اند و عملکرد کادرفنی که در چند وقت اخیر دیدم دور از دسترس نیست که عملکرد سال گذشته را بهبود ببخشیم.

او افزود: یکی از دلایلی که بازیکنان خوبی از تیم ما جدا شدند این بود که آقای تارتار به بازیکنان جوان اهمیت دادند و آنها هم دیده شدند. این نشان می‌دهد که کاردفنی  و باشگاه حرفه‌ای هستند. تیم امسال ما هم یک دست و کامل است که بسیار کمک می‌کند تا فصل را با انگیزه آغاز کنیم.

ستاری درباره رویارویی با فولاد خوزستان در هفته اول مسابقات فصل جدید گفت: هر فصل شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به بازیکنانی که جذب شده‌‍‌اند بسیار امیدواریم از همین ابتدا شروع مقتدرانه‌ای داشته باشیم چون اعتماد به نفس ما بستگی به نتایج دارد و ان شاء الله اینگونه روند مثبتی را شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز