خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور:

۵۹ کیلو تریاک از پرواز لندن جا ماند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۰۷

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: ۵۹ کیلوگرم تریاک که ماهرانه در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی جاسازی شده و با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبود، با تخصص و هوشیاری پلیس فرودگاه از رفتن به لندن جا ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف و انهدام یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند که شهرهای مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا و ... را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و  اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به ۵۹ کیلوگرم و از نوع تریاک بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی(ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعبّاس که توسط اعضای  این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات ۴ نفر بازداشت،۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز ضبط شده است، گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز