خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد سپیدرود در نقل و انتقالات تابستانی

سپیدرود آماده تقابل با سایپا؛ سه استقلالی در جمع سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۳۹

نقل و انتقالات سرخپوشان گیلانی تحت هدایت خداداد عزیزی به خوبی پیش رفته و آنها با ثبت قراردادها در فدراسیون فوتبال آماده مسابقات فصل جدید لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا، با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان باشگاه سپیدرود رشت با تغییرات مالکیتی مواجه بود و به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و نظر مساعد هیئت فوتبال استان، مالکیت تیم ریشه دار گیلانی از جواد تن زاده خلع و به محمد نوین واگذار شد. با شروع کار نوین او به سرعت قرارداد بازیکنان کلیدی فصل گذشته را تمدید کرد و با بازپرداخت مطالبات فصل گذشته اعتماد بازیکنان را جلب کرد.

مالک جدید البته بین تمامی گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی علی کریمی در سپیدرود، با خداداد عزیزی به توافق دست پیدا کرد که سابقه هدایت تیم‌های استقلال اهواز، پدیده، سیاه جامگان و ابومسلم مشهد را در کارنامه دارد و برای در دست گرفتن سکان تیم مردمی گزینه خوبی بود.

با نظر کادرفنی به همراه عزیزی و مالکیت باشگاه تا به امروز یعقوب کریمی، امین منوچهری، رضا معقولی، محسن ایران نژاد، محمدرضا خرسندنیا، آرمان میردورقی، امیرحسین محمدپور، میلاد شیخ سلیمانی، سهند عباس قلیزاده، مهدی فیض آبادی و کوروش ملکی به عنوان بازیکنان جدید قرارداد رسمی امضا کرده‌اند.

پویا نزهتی، محمدرضا مهدوی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، حسین کعبی، ایمان صادقی، میلاد قربان زاده، امید سام کن، میثم تهی دست، علی عباسی، امین جوادی مقدم، محمد لطفی، مازیار نوری، جواد آقایی پور و مهدی محمدیاری هم بازیکنان فصل گذشته بودند که قراردادشان را تمدید کردند.

رضا نورمحمدی، علیرضا کوشکی، عماد میرجوان و علی دهقان هم چهار بازیکنی بودند که برای تمدید قرارداد به توافق دست پیدا نکردند و از جمع سرخپوشان جدا شدند.

سپیدرود جزو اولین تیم‌هایی بود که بدون مشکل و با توجه به پرداخت بدهی‌های گذشته خود موفق به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش در فدراسیون فوتبال شد تا بدون مشکل به آغاز مسابقات لیگ برتر بیاندیشند. آنها بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم مقابل بادران تهران، تیم ملی دانشجویان، نساجی مازندران و شهرداری بوشهر پشت سر گذاشتند.

سرخپوشان گیلانی در اولین دیدار فصل جدید خود روز پنج شنبه در ورزشگاه دستگردی مقابل سایپا تهران قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز