خبرگزاری کار ایران

در نامه هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد مطرح شد:

اگر حمایت و درایت ربیعی نبود اکنون آموزشگاه‌های ما جملگی ورشکست و تعطیل شده بودند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۲۲

لیراوی گفت: درایت و حمایت ربیعی و همکاران وی در حوزه روابط کار و سازمان‌های کارگری و کارفرمایی موجب شده تا این کانون کارفرمایی که به واسطه توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده در مرحله انحلال قرار گرفته بود را نجات داده و بقای آن در کمال سلامت کاری و پاکدستی تضمین نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "الله‌‌کرم لیراوی" رییس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد کشور، در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور، مقام معظم رهبری و رییس مجلس شورای اسلامی، از اقدامات و فعالیت‌های علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) حمایت نموده و تصریح کرد: اگر نبود حمایت و درایت جناب آقای دکتر ربیعی در تعامل با وزارت آموزش و پرورش و ارائه طرح و نهایتا انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و اجرایی شدن آموزش‌های مهارتی در مدارس، شاید اکنون آموزشگاه‌های ما جملگی ورشکست و تماما تعطیل شده بودند.

متن کامل نامه وی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اینجانب به عنوان نماینده قریب به 12 هزار آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد کشور و 240 انجمن صنفی و 29 کانون استانی که علاوه بر ارائه خدمات شایان در تربیت نیروی انسانی ماهر، صادقانه و با هدایت درست و حمایت‌های بی‌شائبه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت محترم ایشان، ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جهت ایجاد اشتغال پایدار، بی‌منت فعالیت دارند، ضروری می‌دانم تا صادقانه اعلام نمایم در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت شریف ایران از سوی استکبار جهانی و ایادی آن که تاثیر بسزایی بر بازار کار این قشر شریف داشته است، اگر نبود حمایت و درایت جناب آقای دکتر ربیعی در تعامل با وزارت آموزش و پرورش و ارائه طرح و نهایتا انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و اجرایی شدن آموزش‌های مهارتی در مدارس، شاید اکنون آموزشگاه‌های ما جملگی ورشکست و تماما تعطیل شده بودند. البته با رجوع به انصاف و وجدان خود باید اذعان نمایم که درایت و حمایت صادقانه جناب دکتر ربیعی و همکاران شریف ایشان در حوزه روابط کار و سازمان‌های کارگری و کارفرمایی موجب شده تا این کانون کارفرمایی که به واسطه توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده در مرحله انحلال قرار گرفته بود را نجات داده و بقای آن در کمال سلامت کاری و پاکدستی تضمین نمایند. مطمئن هستم که گزارش بالا به محضر جنابعالی که همواره حامی بخش خصوصی و مردمی بوده‌اید، مشخص می‌نماید این وزیر ارزشمند و مردمی همواره در خط ولایت ثابت قدم بوده و سربازی مطیع برای رهبری بوده و با همه کاستی‌ها و البته نامهربانی‌ها از سوی برخی نمایندگان عزیز، در توسعه زیرساخت‌های اشتغال و کمک و به ضعفا و مستمندان جامعه، فعال و تلاشگری بی‌همتا بوده‌اند. شخصیت متین جناب ربیعی در برخورد با این همه بی‌مهری به جای حمایت، قلب هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

لذا ضمن اعلام مراتب حمایت قاطع از جناب آقای دکتر ربیعی، از جنابعالی تقاضا داریم با جدیت تمام حامی و مدافع این وزیر محبوب، صادق، مردمی و تلاشگر حامی مصلح کارگر و کارفرما باشید.

الله‌کرم لیراوی

رییس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد کشور

رونوشت: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار

وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت استحضار

معاون محترم وزیر و ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای جهت استحضار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز