خبرگزاری کار ایران

طی کاوش های باستان شناسی صورت گرفت؛

کشف اسکلت های ۲۰۰۰ ساله مملو در مایع قرمز رنگ

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۳۴

به تازگی باستان شناسان محفظه یک مقبره باستانی را در اسکندریه مصر گشوده اند و آنچه که از این مقبره به دست آمده جنجال عجیبی را در اینترنت به راه انداخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ورج، به تازگی باستان شناسان محفظه یک مقبره باستانی را در اسکندریه مصر گشوده اند و آنچه که از این مقبره به دست آمده جنجال عجیبی را در اینترنت به راه انداخته است.

بر خلاف آنچه که تصور میشد در این مقبره خبری از گنجینههای طلا یا ابزار ترسناک و منحصر به فرد نبوده است. کل چیزی که بعد از بررسی دقیق مقربه مذکور کشف شد عبارت بود از سه اسکلت از اشخاص مختلف و احتمالا سرباز که در حجم قابل توجهی از یک مایع قرمز رنگ قرار گرفته بود.

برخی کاربران اینترنت با مشاهده محتوای این مقبره و به خصوص آب قرمز رنگ موجود در آن خواستار خریداری و نوشیدن این مایع شدهاند. آنها تصور میکنند که این آب استخوان میتواند انرژی بخش و افزایش دهنده طول عمر باشد و تا به حال 400 نفر از چنین کاربرانی با امضای درخواستی در سایت چینج، درخواست خود برای نوشیدن آب استخوان مذکور را ثبت کردهاند.

متخصصان و باستان شناسان شایعات منتشر شده در مورد ماهیت انرژی بخش و شفابخش مایع قرمز رنگ موجود در مقبره های باستانی مصر را رد کرده و میگویند مایع مذکور نوعی فاضلاب شهری است که احتمالا از جدارههای آن و در طول 2000 سال گذشته به درون این مقبره نفوذ کرده است.

با این حال کاربران اینترنت از این استدلال ها راضی نشدهاند و حتی به شوخی گفتهاند اسکلتها نمیتوانند ادرار و مدفوعشان را دفع کنند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز