خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان خبرداد:

خاموشی‌های بابرنامه برق فردا در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۴۸

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مدیریت مصرف برق توسط مشترکان برق این استان در فصل تابستان اظهار کرد: از تاریخ 31 تیرماه خاموشی با برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی گفت: خاموشی بابرنامه برق در شهرستان‌های گچساران، لنده، دنا ، بویراحمد، کهگیلویه و باشت این استان در زمان پیک بار اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ساعت خاموشی در شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد: ساعت خاموشی بابرنامه برق گچساران مربوط به شهرک نفت ، تعاونی هفتگانه و مسکن مهر فاز یک از ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه تا ۱۲:۱۰ دقیقه و پمپاژ کشاورزی ماهور باشت را از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای ده خلیفه، سعادت آباد، شمس عرب، پاسگاه عبدالهی، ده جلیل، اشکفت شیری و کل سیف الله در گچساران نیز فردا از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۸:۵۰ دقیقه جهت انجام تعمیرات شاهد خاموشی بابرنامه برق خواهد بود.

راهزادی از قطع برق شهرک مال شیخ، بخش قیام و موگرمون شهرستان لنده از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه فردا هم خبرداد و خاطرنشان کرد: طرح ماهی‌ها، سنگ شکن ها و پمپاژهای کشاورزی بین پلیس راه یاسوج _ اصفهان تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه فردا براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل خواهد شد.

وی گفت: برق شهرستان بویراحمد در بخش‌های چیتاب، نقاره خانه و روستاهای تابعه از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه فردا نیز قطع و وصل می‌شود.

راهزادی از اجرای خاموشی بابرنامه برق در شهرستان کهگیلویه از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه در شهر سوق روستاهای تابعه و کارخانه آجر در روز یکشنبه سی و یکم تیرماه جاری خبرداد.

وی گفت: برق روستاهای منصورآباد، خان احمد و پشتکوه در شهرستان باشت نیز فردا از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از عبور مصرف برق از مرز ۴۱۵ مگاوات خبر داده بود و این میزان مصرف را بی سابقه خواند.

راهزادی از 250 هزار مشترک برق استان کهگیلویه وبویراحمد خواست در مصرف برق به ویژه در زمان پیک بار نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز