خبرگزاری کار ایران

آلبوم بهاره رهنما منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۰۱

آلبوم «تمام شد» با شعر و دکلمه‌خوانی بهاره رهنما و موسیقی اردوان طاهری، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم دکلمه و موسیقی «تمام شد» کاری از اردوان طاهری و بهاره رهنما، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد و از طریق سامانه ریتمو منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. تمامی درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتال این مجموعه در حمایت از زنان بی‌سرپرست مبتلا به سرطان، از سوی ناشر، مولفین و سایت‌های فروش آنلاین، به خیریه فرهاد اهدا خواهد شد.

«تمام شد» نام اثری با دکلمه و شعر بهاره رهنما است که اردوان طاهری طراحی صدا، موسیقی و تدوین متن آن را برعهده داشته است. این آلبوم در قالب 10 قطعه به نام‌های «ما انتخاب می‌شویم»، «تمام شد»، «هوایت را از من گرفته‌ای»، «مرا به قعر آب‌ها بازگردان»، «شعر را گم کرده‌ام»، «همین»، «نترس من بودم»، «ماه را به من بده»، «یک شب به خیر تو» و «امتداد دارد» به اجرا درآمده است.

ضبط دکلمه این آلبوم در استودیو نغمه‌سازان دلنشین با صدابرداری احمد میرمعصومی و ضبط موسیقی آن در استودیو کاج سرای هنر با صدابرداری و میکس و مسترینگ اردوان طاهری و محمود گلی انجام شده است. محمود گلی همچنین نوازندگی گیتار الکتریک، نایلون و دیگر سازهای الکترونیک را برعهده داشته است.

آلبوم «تمام شد» با شعر و دکلمه‌خوانی بهاره رهنما و موسیقی اردوان طاهری، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نوخسروانی باربد منتشر و راهی بازار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون آن را از طریق سامانه ریتمو به آدرس ritmo.ir به صورت آنلاین خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز