خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب به منظور شکوفایی استعدادهای ورزشی

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۸۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت آماده سازی زیرساخت های مناسب به منظور شکوفایی استعدادهای ورزشی تأکید کرد و گفت: موانع و کمبودهای موجود در بخش‌های ورزشی شهرستان ماسال شناسایی و رفع شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، علی اصغر جمشیدنژاد در همایش تجلیل از ورزشکاران شهرستان ماسال تشکیل شوراهای ورزشی در سطح شهرستان‌ها را ضروری دانست و افزود: با تشکیل این شوراها از نقطه نظرهای کارشناسی ورزشکاران هر رشته در مسیر پیشرفت آن استفاده شود.

وی اظهار داشت: از ظرفیت تشکیل شورای ورزشی می توان در جهت پیشبرد اهداف اجتماعی و نیز اجرای پروژه ها و طرح های ورزشی و شکوفایی بیش از پیش ورزش شهرستان بهره گرفت.

وی به افتتاح استخر شهرستان ماسال براساس پیش‌بینی صورت گرفته در هفته دولت امسال اشاره و خاطر نشان کرد: با نظارت جدی بر اجرای پروژه ها باید نواقص و کمبودها در روند اجرای آن رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار اجرای دقیق وظایف دستگاه‌های متولی حوزه ورزش و جوانان شد و اظهار داشت:، با برنامه‌ریزی صحیح آرزوهای ورزشی مردم منطقه در عرصه ی ورزش قهرمانی و بومی محلی تحقق یابد.

در پایان این همایش از 75 ورزشکار دارنده مدال ملی شهرستان ماسال، با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز