خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار مازندران و رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، توافق شد؛

مازندران، میزبان نخستین المپیاد بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۹۵

در دیدار استاندار مازندران و رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، توافقات اولیه برای برگزاری اولین المپیاد بزرگ فرهنگی، ورزشی کارگران کشور در مازندران صورت گرفت.

در دیدار استاندار مازندران و رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، توافقات اولیه برای برگزاری اولین المپیاد بزرگ فرهنگی، ورزشی کارگران کشور در مازندران صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در دیدار مجید حسین زادگان از برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور در مازندران در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری این المپیاد، فرصتی برای رقم زدن یک رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی در استان است.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این که می توان با برنامه ریزی، ابعاد فرهنگی این رویداد را برجسته تر نمود، خاطر نشان ساخت: مازندران زیرساخت ها و توانمندی لازم را برای برگزاری این جشنواره عظیم ورزشی داراست.

استاندار، افزود: این رویداد، موجب شور و نشاط در فضای استان خواهد شد و لازم است؛ برای حضور بیشتر جوانان، در مکان های برگزاری مسابقات، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مجید حسن زادگان، رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، با اشاره به این که این فدراسیون با سابقه ی فعالیت ۵۰ ساله، جامعه ی هدفی نزدیک به ۳۰ میلیون نفر را در کشور در بر می گیرد، تصریح کرد: در سند چشم انداز ۲۰ ساله که برای ورزش کارگری تنظیم شده است، چهار برنامه ۵ ساله پیش بینی شده که یکی از این برنامه ها، برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی است.

حسین زادگان از برگزاری این المپیاد در دهه اول اسفند ماه امسال، در مازندران خبر داد و یاد آور شد: ابتدا، مسابقات مقدماتی در استان های کشور برگزار خواهد شد و برگزیدگان استانی برای حضور در مسابقات نهایی المپیاد به مازندران خواهند آمد.

وی با اشاره به این که این مسابقات در ۴ روز برگزار خواهد شد، گفت: برای نخستین بار، مسابقات شطرنج کارگری هم در این المپیاد برگزار خواهد شد و از رییس کنفدراسیون جهانی نیز برای حضور در مازندران در طول مسابقات دعوت به عمل خواهد آمد.

رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، از برگزاری تورهای گردشگری برای شرکت کنندگان در المپیاد به منظور شناخت جاذبه های استان در این بخش خبر داد و خاطر نشان ساخت: جشنواره ورزش های بومی، محلی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

وی با اعلام این که با توجه به ظرفیت های ورزشی، فرهنگی و امکانات موجود درمازندران، این استان به عنوان مکان برگزاری المپیاد انتخاب گردید، یاد آور شد: از ظرفیت شهرهای مختلف مازندران نیز برای برگزاری مسابقات بهره گیری خواهد شد.

حسین زادگان از چرخاندن مشعل این المپیاد در استان های مختلف و ورود آن به مازندران در ایام مسابقات به عنوان یک حرکت نمادین خبر داد و عنوان نمود: بنا داریم؛ طرح عضو گیری ورزش کارگران را هم در این المپیاد با حضور وزرای ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز نماییم.

رییس فدراسیون ورزش های کارگری کشور، افزود: این المپیاد می تواند به یک جشن ملی برای ایجاد فضای شور و نشاط بدل شود.

گفتنی است؛ جزییات این رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی و امضای تفاهم نامه در این خصوص، در جلسه ای با حضور رسانه های استان در هفته های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور پیگیری های ویژه، مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر ان کل امور اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی استانداری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز