خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد:

عزم همه مسئولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی جدی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۴۵

وزیر ارتباطات شامگاه چهارشنبه 27 تیرماه در شورای اداری شهرستان بهبهان گفت: این روزها شرایط خاص اقتصادی بر کشور حاکم است. شرط اصلی خدمت به مردم داشتن صداقت است

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جواد آذری جهرمی اظهار داشت: اکنون تمامی رده های اجرایی کشور مسئولیت های سنگینی را برای رفع مشکلات اقتصادی بر عهده دارند و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود .

وزیر ارتباطات افزود: اگر چه کشور در حال حاضر شرایط سختی دارد اما شرایط بحرانی و غیر قابل مدیریت نیست.

وی بیان‌کرد: شرایط اقتصادی نسبت به سال های قبل سخت تر است اما با توجه به کسب تجربه های بالا در شرایط سخت اقتصادی می‌توانیم با عزم جدی از سد تحریم ها و مشکلات اقتصادی هم عبور کنیم. 

آذری جهرمی گفت: در مسیر حرکت به قله، سختی های فراوانی وجود دارد که باید با تدبیر بر آن غلبه کرد و اگر اشتباه کنیم راه رسیدن به قله سخت خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ایران اسلامی روز به روز جایگاه خود را در جهان ارتقا داده و امروز در عرصه دیپلماسی و سیاسی جایگاه قابل توجهی داشته و‌ بنیه دفاعی قابل توجهی مبتنی بر توان داخلی دارد.

وی ادامه داد: اکنون رشد اقتصادی کشور در همه حوزه‌ها قابل توجه است و در حوزه دانش بنیان ، نفت و علوم رشد قابل توجهی داشته ایم.

آذری جهرمی عنوان کرد: هرچه جایگاه مبتنی بر تولید داخل بالاتر باشد، سنگ اندازی های بدخواهان و دشمنان نیز بیشتر می شود . 

وزیر ارتباطات گفت: مراحل مختلفی را نظام اسلامی برای رسیدن به این جایگاه پشت سر گذاشته و اختلافات داخلی و درگیری های خارجی را گذرانده است.

وی تصریح کرد: خوزستان در عرصه های مختلف و بخصوص در دوران جنگ تحمیلی در صف اول ایستاده‌ و دولت نیز عزم جدی برای رفع مشکلات این استان را دارد. ایران اسلامی تحریم ها و فشارهای مختلفی را سپری کرده و هیچگاه جایگاه خود را از دست نداده است. 

آذری جهرمی بیان کرد: جایگاه نظام از سال 1392 تاکنون در منطقه پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون که این بلوغ و رشد ایران از هر زمانی درخشان تر شده است دشمنی ها نیز متناسب با آن رشد کرده است. باید از امید مردم مراقبت کنیم چرا که این همراهی تنها با خدمت صحیح به مردم حاصل می شود. 

وزیر ارتباطات افزود: هرمسئولی در جایگاه خود باید در جهت خدمت رسانی به مردم کارهای درست انجام دهند. خطای همه مسئولان اجرایی در مسیر اعتلای مردم اثرگذار است. 

وی ادامه داد: با همراهی مردم تهدیدهایی را که اکنون ایجاد شده به راحتی پشت سر می گذاریم و ایران در مقام بالاتر قرار می‌گیرد و به برکت خون شهدا دشمن لذت به ذلت کشیدن ایران را به گور می برد. 

آذری جهرمی با اشاره به اینکه تحریم برای کشور سخت است اما ایران تجربه زیادی در چنین شرایطی داشته است؛ گفت: کلید موفقیت و برون رفت از مشکلات اقتصادی، همراهی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی و امید داشتن به رشد است. دولت تدابیر مناسبی برای مقابله با فرآیندهای دشمن دارد و متناسب با ظرفیت هایی که دشمن به میدان می آورد، چندین برابر ظرفیت را وارد میدان می کنیم.

وی افزود:  در سال های اخیر کارهای خوبی در حوزه زیرساخت های مخابراتی در بهبهان انجام شده و از اهواز تا بهبهان بیش از 95 درصد جاده تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار گرفته است .

وزیر ارتباطات تاکید کرد: اگرچه هنوز برخی روستاها با مشکل ارتباطی مواجه هستند اما مشکلات عمده روستاها ظرف دو هفته آینده برطرف می شود. 

آذری جهرمی ادامه داد: 224 روستا در بهبهان با دسترسی سخت از اسفندماه سال گذشته تاکنون تحت پوشش قرار گرفته و زیرساخت های این شهرستان نیز اصلاح و‌ تقویت شده است. خدمت رسانی به 190 روستا در مرحله اول برنامه ششم توسعه در دستور قرار گرفته و تنها دو روستا تا پایان سال باقی مانده تا تعهدات ما در سال جاری اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز