خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌زاده تاکید کرد:

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌ های آب و فاضلاب شهرهای شیبان، ویس و ملاثانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۱۱

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: روند عملیات نگهداری، بهسازی و خدمات‌رسانی در اجرای شبکه آب و فاضلاب سه شهر شیبان، ویس و ملاثانی باید تسریع و با شتاب بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامند هاشمی‌زاده با اشاره به بررسی وضعیت اجرای پروژه‌ های آب و فاضلاب شهرهای شهرستان باوی با تمرکز بر سه شهر شیبان، ویس و ملاثانی اظهار کرد: روند عملیات نگهداری، بهسازی و خدمات‌رسانی در اجرای شبکه آب و فاضلاب این سه شهر باید تسریع و با شتاب بیشتری انجام شود.

وی افزود: شهرداری و آبفای اهواز باید با تعامل و همکاری حداکثری خود شرایط تسهیل در روند اجرای پروژه‌ های آب و فاضلاب 3 شهر شیبان، ویس و ملاثانی را فراهم و گزارش اقدامات انجام شده را به معاونت عمرانی منعکس کنند.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: موضوع شبکه آب و فاضلاب شهرهای شیبان، ویس و ملاثانی را می‌توان در دو بخش اجرایی تدوین کرد. در این زمینه بخش اول مربوط به طرح‌ های فعلی شامل بهسازی، راهبری و حل مشکلات مقطعی است که باید با سرعت بیشتری اجرایی شوند.

هاشمی زاده ادامه داد: بخش دوم شامل برنامه‌ های آتی در خصوص طراحی و اجرای شبکه‌ های آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه‌ های مربوط به این سه شهر است که از محل اعتبارات احیای رودخانه کارون و طرح غدیر تامین و اجرا خواهند شد.

وی گفت: باید موضوع خرید و نصب تصفیه پیش ساخته در مناطقی از شهرهای ویس و شیبان و تکمیل شبکه فاضلاب ندافیه و همچنین تعدادی از خیابان‌ های باقی مانده شهر ملاثانی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد و با سرعت بیشتری اجرایی شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرهای شهرستان باوی با تمرکز بر سه شهر شیبان، ویس و ملاثانی افزود: در این نشست در خصوص موضوع بازنگری مکان آبگیر تصفیه خانه آب شهر ویس بحث‌ هایی انجام گرفت و مقرر شد شرکت آبفای اهواز پس از بازدید و تعیین محل مناسب اقدام لازم را انجام دهد.

هاشمی زاده ادامه داد: همچنین در بخش فاضلاب شهرهای شیبان، ویس و ملاثانی، موضوع بهسازی شبکه فاضلاب این شهرها و همچنین نصب پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته و قرار است موضوع اصلاح شبکه فاضلاب و اجرای شبکه ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه فاضلاب از 3 محل اعتبارات استانی، مصوبه هیئت دولت و اصلاح موافقت نامه احیای رودخانه کارون پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح شبکه فاضلاب نیاز شهرهای شیبان و ویس با 167 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب با اعتباری حدود 130 میلیارد تومان و شهر ملاثانی با 120 کیلومتر شبکه فاضلاب و 4 ایستگاه پمپاژ و یک تصفیه‌خانه با برآورد هزینه اولیه 100 میلیارد تومان تامین خواهد شد.

هاشمی زاده تصریح کرد: همچنین فاز اول طرح اصلاح و توسعه شبکه آب شهر ملاثانی با 50 درصد و شهر ویس با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و شهر شیبان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار و در حال تجهیز کارگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز