خبرگزاری کار ایران

تایمز آو اسرائیل خبر داد؛

انتشار ویدئوی اعتراف نتانیاهو به نقش اسرائیل در خروج آمریکا از برجام

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۹۸

ویدئویی را از یک کنفرانس با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن نتانیاهو از نقش خود در متقاعد کردن ترامپ برای خروج از برجام صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «هیل»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرده مسئول تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای بوده است.

«تایمز آو اسرائیل» ویدئویی را از یک کنفرانس با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر کرده که در آن نتانیاهو با اعضای حزب سیاسی «لیکود» درباره توافق هسته‌ای صحبت می‌کند. 

وی در این نشست می‌گوید: «ما رییس‌جمهور آمریکا را برای خروج از توافق هسته‌ای متقاعد کردیم. من باید تمام قد علیه همه دنیا می‌ایستادم تا از توافق خارج شوند. ما این مقوله را رها نکردیم.» 

«نتانیاهو» جزئیات نحوه متقاعد کردن رییس‌جمهور آمریکا را نگفته است. او بارها علیه توافق هسته‌ای موضع‌گیری کرده است. اسرائیل چند روز قبل از اعلام رسمی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای توسط ترامپ گفته بود اسرائیل اسنادی دال بر فریب‌کاری ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود دارد. 

«ترامپ» در نطق اطلاعیه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به این اسناد اشاره کرد اما نگفت اسرائیل چه نقشی در تصمیم آنها برای خروج از برجام داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز