خبرگزاری کار ایران

علیرضا امین:

خطر در معرض انفجار بودن پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۵۷۴

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها درباره در معرض خطر و انفجار بودن این پالایشگاه به دلیل نشست سفره‌های آب زیرزمینی را رد کرد.

به گزارش ایلنا از اراک، علیرضا امین با اعلام این خبر گفت: کمبود آب مختص به منطقه شازند نیست و مشکلی سراسری است و این گونه نیست که در اثر این برداشت‌ها، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در معرض خطر انفجار باشد.

وی ضمن تکذیب انتشار خبرهایی مبنی بر انفجار در پالایشگاه امام خمینی (ره) به دلیل برداشت بی‌‌‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی و در نتیجه نشست زمین اظهار داشت: در صورتی که کمبود آب در منطقه وضع جدی پیدا کند، امکان خارج شدن برخی واحدها از سرویس وجود دارد، اما این گونه نیست که پالایشگاه در معرض خطر انفجار باشد.

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند اضافه کرد: هم اکنون به طور میانگین در هر ساعت یک هزار و ۳۰۰ مترمکعب آب در پالایشگاه مصرف می‌شود که حدود ۹۰۰ تا هزار مترمکعب آن از سد کمال صالح شازند و بقیه آن از چاه‌ها تامین می‌شود.

امین ادامه داد: با توجه به این مشکلات کمبود آب در استان مرکزی، طرح‌‌‌هایی برای تصفیه و بازگرداندن آب‌های پساب پالایشگاه ارائه شده که هم‌‌اکنون در مرحله اجرای مناقصه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز