خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد البرز صورت گرفت؛

توزیع ماهانه سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین ۱۲۰۰ کودک نیازمند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۴۲

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از توزیع ماهانه سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه به هزار و ۲۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی کرابی با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوءتغذیه است، گفت: بیش از ۱۱۰ میلیون تومان برای درمان سوء تغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند افزود: هزار و ۲۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

کرّابی با تأکید بر اینکه تهیّه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود گفت: ارزش هر سبد غذایی ۹۲ هزارتومان است و در سال ۹۷ به صورت ماهیانه بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ و ماهی، لبنیات، حبوبات، خرما، ماکارونی و میوه اقلام سبد غذایی درمان سوءتغذیه را تشکیل می‌دهند.

وی بابیان اینکه منبع تأمین بودجه برای اجرای این طرح اعتبارات دولتی است یادآور شد: خیّران می‌توانند با مراجعه به پورتال کمیته امداد امام (ره) و شرکت در طرح همسفره و یا واریز کمک‌ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۹۸۸۷ به نام وجوهات امانی کمیته امداد البرز این نهاد را در تأمین نیازهای غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوءتغذیه یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز