خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه بلیچر ریپورت در حضور جهانبخش و محمدی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۹۰

بلیچر ریپورت در گزارشی به انتقال های محتمل پدیده های جام جهانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، در پایان هر تورنمنت بزرگ بازیکنان درخشان امید زیادی به انتقال باشگاه‌های بزرگ دارند. از جمع بازیکنان خوب جام‌جهانی ۲۰۱۸، این ۹ بازیکن امید زیادی و هواخواهان فراوانی برای یک انتقال بزرگ یافته‌اند.

هروینگ لوزانو با به ثمر رساندن گل برتری مکزیک مقابل آلمان در اولین دور بازی‌های گروه ششم جام‌جهانی همه چشم‌ها را خیره کرد؛ به حدی که حالا مینو رایولا، سوپر مدیربرنامه‌های مشهور فوتبال دنیا به دنبال منتقل کردن بازیکن آیندهوون به یک باشگاه بزرگ است. در شرایطی که دورتموند و موناکو به عنوان مقاصد آینده لوزانو معرفی می‌شوند، لیگ برتر انگلیس گزینه جذاب‌تری برای هروینگ است. 

چلسی به بازیکن درخشان روسیه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ نزدیک شده و موناکو هم پیشنهاد خودش را ارائه کرده است. ساری که چند روز پیش سرمربی چلسی شد، فصل گذشته در هیبت سرمربی ناپولی به دنبال جذب گلوین بود و حالا هم او را برای چلسی می‌خواهد. گلوین در ۴ بازی روسیه در جام‌جهانی درخشان ظاهر شد و حالا چشم انتظار یک انتقال بزرگ است. 

عملکرد پسر پیتر کبیر در ضربات پنالتی بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل رویایی بود. او در وقت‌های اضافه پنالتی لوکا مودریچ، بهترین بازیکن جام را مهار کرد و هر چند در پنالتی‌ها هم ۲ ضربه بازیکنان کرواسی را گرفت اما عملکرد سوباسیچ، همتایش در دروازه کرواسی بهتر بودو تیمش را به مرحله بعد برد. فارغ از نتیجه، درخشش دروازه‌بان دانمارکی، او را در ویترین نقل و انتقالات قرار داد. لسترسیتی برای نگه داشتن او کاری سختی دارد چون چلسی و لیورپول با مبالغ سنگین به شدت خواهان کاسپر هستند.

ویلمار باریوس و یری مینا، ۲ ستاره کلمبیا در جام‌جهانی ۲۰۱۸ بودند. باریوس مورد توجه تیم‌های لیگ برتر و مخصوصا  تاتنهام قرارگرفته و به نظر می‌رسد باشگاه لندنی او را تصاحب کند. در سوی مقابل فنرباغچه، وستهام و اورتون خواهان درآوردن یری مینای ۲۳ ساله از چنگ بارسلونا هستند. در تیم کاتالونیایی اصلا بازی به مینا نرسید  و  او بی‌میل نیست در تیم بزرگ دیگری که امکان بازی ثابت در آنجا را دارد، بپیوندد.

 دنیای فوتبال از زمان درخشش او در جام‌جهانی جوانان ۵ سال پیش، چشم انتظار درخششش است اما کوئینترو در چند سال اخیر توقعات را برآورده نساخته است، با این حال شاید بازی‌های خوبش در جام‌جهانی ۲۰۱۸، سرانجام باشگاهی بزرگ‌تر از پورتو را سرراهش قرار دهد. همه چیز به دست و دلبازی تاتنهام به عنوان اصلی‌ترین خریدار بستگی دارد.

 علی‌‎رضا جهانبخش جای سردار آزمون را در قلب هواداران ایران گرفت؛ چه با آقای گلی در لیگ هلند و چه با حضور موثر در جام‌جهانی ۲۰۱۸. لسترسیتی قصد دارد او را جایگزین ریاض محرز کند که به منچسترسیتی پیوست. گفته شده قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس حاضر به پرداخت ۰۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ۲۴ ساله است.

 اگر خوب دقت کنید، دلایلی بیش از پرتاب اوت عجیب در وقت‌های تلف شده بازی ایران و اسپانیا برای حرف زدن از میلاد محمدی می‌یابید. این مدافع ۲۴ ساله پس از ارائه همه تلاشش در جام‌جهانی توامان مورد توجه سلتیک و رنجرز، ۲ غول فوتبال اسکاتلند قرار گرفته است. رنجرز با مربیگری استیون جرارد حاضر به پرداخت ۲ میلیون پوند برای محمدی شده و پیشنهاد سلتیک هم می‌تواند مدافع ایرانی را وسوسه کند.

دوماگوی ویدا، مدافع کروات بشیکتاش پس از پشت سر گذاشتن یک جام‌‌جهانی درخشان، هواداران زیادی یافته  و لیورپول حاضر شده برای این مدافع ۲۹ ساله ۲۰ میلیون پوند بپردازد. حضور او کنار لاورن و فن‌دایک، خط دفاعی لیورپول را بیمه می‌کند اما سویا و اتلتیکومادرید می‌توانند با پیشنهادهایشان مانع شکل‌گیری یک انتقال رویایی برای لیورپول شوند. هم‌تیمی او، آنته ربیچ با پیشنهاد ۴۴ میلیون پوندی از منچستریونایتد مواجه شده و شاید چندی دیگر اینتراخت فرانکفورت را ترک کند.

دروازه‌بان ۲۶ ساله در جام‌جهانی عملکرد خوبی درون دروازه کره‌جنوبی داشت و حالا شاید وقتش فرا رسیده باشگاهی بزرگ‌تر از «دائه‌گو» در لیگ کره‌جنوبی را تجربه کند. چشم لیورپول به دنبال اوست اما تا زمانی که یکی از ۲ سنگربان فعلی خود را نفروشد، اقدام به خرید «وو» نخواهد کرد. شاید هم او  فصل آینده در لیگ کشورش بماند و سال ۲۰۱۹ یک انتقال بزرگ را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز